eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › "Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1df717d-5b84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036738/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Budowa przepompowni w Bukwicy w ramach projektu pn.: Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RWŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 668965,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kontenerowej pompowni wody, urządzenia magazynującego wodę, konstrukcji fundamentu pod urządzenie magazynujące wodę, instalacji wodociągowej w tym rurociąg spustowy, wewnętrznej instalacji zasilającej NN oraz rozbiórka istniejącej pompowni wody w obrębie Bukwica w ramach projektu pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica” zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Głogowskiego nr 183.2023 z dnia 15 sierpnia 2023 roku oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Prace będą prowadzone na dz. nr 131/1 obręb Bukwica.
Pojemność czynna zbiornika wody 50 m3, posadowienie na fundamencie żelbetowym. Kontener o wymiarach: długość: 4,35 m, szerokość: 2,75 m, wysokość: 2,69 m.

Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.

Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
A. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
B. Standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym, w tym projektem technicznym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania się z opinią geotechniczną dotyczącą niniejszego zamierzenia.
D. Inwestor przenosi obowiązek zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności na Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organu Nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
a także zakończenia robót w tym uzyskania zaświadczenia PINB w Głogowie przyjęcia zgłoszenia i nie wniesieniu uwag i sprzeciwu o zamiarze przystąpienia do użytkowani.
E. Roboty będą wykonywane na terenie istniejącego obiektu wodociągowego, który służy urządzeniom
do produkcji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, wobec czego należy zachować szczególny reżim sanitarny podczas prowadzonych prac. Woda produkowana jest na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia
w wodę mieszkańców gminy – okresowo prace będą prowadzone na czynnym układzie i należy zachować ciągłość jego pracy.
F. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu. Wykonawca przed wbudowaniem przedłoży do akceptacji karty charakterystyki proponowanego zestawu hydroforowego celem weryfikacji osiągnięcia wymaganych parametrów.
G. Po zakończeniu każdej inwestycji Wykonawca doprowadzi teren budowy do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji przyległych. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac
do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac i uzgodnienia ew. zabezpieczenia m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, gazociągowa, wodociągowa oraz kanalizacyjna.
H. Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).
I. Po zakończonych pracach Wykonawca przeprowadzi badania i sprawdzenia instalacji wewnętrznych (elektryczna, wentylacyjna, wodociągowa), w tym badanie jakości wody ze zbiornika i instalacji wewnętrznej kontenera. Zamawiający zaakceptuje wynik jedynie próbki pobranej przez próbkobiorcę laboratorium dokonującego analiz.
J. Wprowadzenie obiektu do systemu wizualizacji SCADA zostanie zrealizowane w ścisłej współpracy z obecnym administratorem systemu. Gmina korzysta z programu TelWin SCADA. Wizualizacja obejmuje następujące sygnały: poziom wody w zbiorniku, zasilanie/brak zasilania en. Elektrycznej, czasy pracy poszczególnych pomp, liczba załączeń poszczególnych pomp, stan pracy pomp (praca, postój, awaria, suchobieg, auto/ręka), wskazania wodomierzy (chwilowy, dobowy i sumaryczny), ciśnienie w rurociągu dopływowym do zbiornika, tłoczny „Bukwica” (należy do zabudować za reduktorem ciśnienia w istniejącej studni reduktora), tłoczny „Dankowice” (na rurociągu tłocznym za zestawem hydroforowym). Układ danych powinien umożliwiać tworzenie raportów. W zakresie Wykonawcy będzie przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi panelu operatorskiego na obiekcie oraz w systemie SCADA.
K. Gmina posiada operatora usług transmisji danych GSM – Wykonawca dostarczy moduł telemetryczny oraz poinformuje Zamawiającego o przewidywanym terminie rozruchu, celem uruchomienia usługi u operatora (minimum 2 m-ce wcześniej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający omyłkowo zwrócił się o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą tylko do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Natomiast zgodnie z art. 307 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający powinien był zwrócić się do wszystkich Wykonawców, w związku z powyższym doszło do naruszenia art. 16 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, wedle którego postępowanie należy przeprowadzić w sposób przejrzysty i zachowaniem uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców.
Zamawiający dostrzegł powyższe naruszenie po upływie terminu związania ofertą, w związku z czym nie istniała możliwość skorygowania wezwania ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia. Upływu terminu związania ofertą nie można w żaden sposób przywrócić w stosunku do pozostałych wykonawców, którzy nie zostali wezwani do wyrażenia zgody na jego przedłużenie. W okolicznościach faktycznych niniejszej sprawy stan związania ofertą wygasł (nie można go w żaden sposób konwalidować), zaś Zamawiający nie ma prawa brać tych ofert pod uwagę.
W związku z tym, w świetle obowiązujących przepisów postępowanie zostało obarczone wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897817,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.