eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Usługa polegającą na sadzeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych na terenach zieleni miejskiej - Jesień 2023".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa polegającą na sadzeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa polegającą na sadzeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37df1097-89dc-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012106/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 „Usługa polegająca na sadzeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 6 w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego zakresie zadań XVI - XVIII nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z brakiem ofert w prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa drzew i krzewów ozdobnych oraz Usługa polegającą na sadzeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023” dla Zadań nr XVI, XVII, XVIII (ZP/PN/220/53/2023/DZ) - postanowiono o zastosowaniu zamówienia z wolnej ręki. Z uwagi na krajową wartość unieważnionych Zadań XVI, XVII i XVIII (i przy sprawdzeniu, że w skali roku budżetowego nie będzie już takiego zamówienia w tej samej kategorii) – postępowanie zostanie wszczęte w procedurze krajowej. Z uwagi na brak możliwości wprowadzenia wyżej wskazanej podstawy prawnej wpisany jest przepis art. 305 pkt.2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/67/2023/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378147,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie XVI Dostawa materiału roślinnego wraz z usługą polegającą na sadzeniu i rocznej pielęgnacji krzewów wraz z dostawą materiału roślinnego na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023. Zieleń przyuliczna: Krzyki Wschód.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451300-9 - Krzewy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 168125,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie XVII Usługa polegająca na wykonaniu ścieżek, sadzeniu i rocznej pielęgnacji krzewów na terenach zieleni miejskiej wraz z dostawą materiału roślinnego – Jesień 2023. Zieleń parkowa: Śródmieście III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451300-9 - Krzewy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 94260,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie XVIII Dostawa materiału roślinnego wraz z usługą polegającą na sadzeniu i 3-letniej pielęgnacji drzew oraz rocznej pielęgnacji krzewów na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023. Zieleń przyuliczna: Krzyki Wschód.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 115762,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK-M POLAND Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343516480

7.3.3) Ulica: ul. Piaski 12

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214773,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-15 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK-M POLAND Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343516480

7.3.3) Ulica: ul. Piaski 12

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108139,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-15 do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK-M POLAND Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343516480

7.3.3) Ulica: ul. Piaski 12

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124724,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-15 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy realizacji zamówienia:
1) Zadanie XVI Dostawa materiału roślinnego wraz z usługą polegającą na sadzeniu i rocznej pielęgnacji krzewów wraz z dostawą materiału roślinnego na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023. Zieleń przyuliczna: Krzyki Wschód
a) Dostawa i sadzenie w terminie od 15.11.2023 - 30.11.2023,
b) Roczna pielęgnacja gwarancyjna – 1 rok od podpisania protokołu odbioru prac, obejmujących dostawę i nasadzenia bez wad.
2) Zadanie XVII Usługa polegająca na wykonaniu ścieżek, sadzeniu i rocznej pielęgnacji krzewów na terenach zieleni miejskiej wraz z dostawą materiału roślinnego – Jesień 2023. Zieleń parkowa: Śródmieście III
a) Realizacja prac ogrodniczych i robót (Część I i II przedmiotu umowy) w terminie od 15.11.2023 – 08.12.2023
b) Roczna pielęgnacja gwarancyjna (Część III przedmiotu umowy) – 1 rok od podpisania protokołu odbioru prac, obejmujących dostawę i nasadzenia bez wad.
3) Zadanie XVIII Dostawa materiału roślinnego wraz z usługą polegającą na sadzeniu i 3-letniej pielęgnacji drzew oraz rocznej pielęgnacji krzewów na terenach zieleni miejskiej – Jesień 2023. Zieleń przyuliczna: Krzyki Wschód
a) Dostawa i sadzenie w terminie od 15.11.2023 - 30.11.2023,
b) 3-letnia pielęgnacja gwarancyjna drzew – 3 lata od podpisania protokołu odbioru prac, obejmujących dostawę i nasadzenia bez wad.
c) Roczna pielęgnacja gwarancyjna krzewów – 1 rok od podpisania protokołu odbioru prac, obejmujących dostawę i nasadzenia bez wad.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.