eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Walim › Dowóz uczniów zamieszkałych w Gminie Walim do szkół w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów zamieszkałych w Gminie Walim do szkół w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890367027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Walim

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosz.walim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów zamieszkałych w Gminie Walim do szkół w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73daa8ab-60cf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Walim oraz do szkół specjalnych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433420/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Część 1
i. Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania: Stary i Nowy Julianów, Kozice oraz Dziećmorowice do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Walim. Odwóz uczniów ze szkół po zajęciach lekcyjnych do w/w miejscowości, wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w trakcie przejazdu.
ii. Szacunkowa ilość dzieci do przewozu: 100 w tym do Szkoły Podstawowej w Jugowicach - szacunkowo 90 dzieci, a do Szkoły Podstawowej w Walimiu - szacunkowo 10 dzieci /dowóz tylko do przystanku w Jugowicach.
iii. Trasę obsługiwać będą 2 autobusy o co najmniej łącznej liczbie 100 miejsc siedzących dla uczniów, z uwzględnieniem, że w każdym autobusie oprócz kierowcy będzie zawsze 1 opiekun (pracownik Wykonawcy).
iv. Planowana trasa autobusów: Stary i Nowy Julianów, Kozice, Osiedle Górnicze, Dziećmorowice, Jugowice.
v. Autobusy realizować będą kursy: poranny 2 autobusami min. 52 osobowymi (dowóz dzieci do szkół) i 2 kursy popołudniowe 1 autobusem min. 52 osobowym (odwóz dzieci ze szkół).
vi. Przywożenie do szkół uczniów odbywać się będzie między godz. 7.00 a godziną 8.00, a następnie po skończonych zajęciach lekcyjnych uczniowie mają być odwiezieni do miejsca zamieszkania między godz. 12.30 a 16.30 zgodnie z harmonogramem (rozkładem) dowozu.
vii. W ciągu jednego dnia realizacji usługi, przewidzianych jest do wykonania ok. 3 kursów (łącznie ok. 60-80 km dziennie).
viii. Liczba kursów może ulec zmianie (zgodnie z planem lekcji uczniów w szkole) Podane liczby uczniów i dzieci są liczbami szacowanymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku mogą ulec zmianie, przy czym Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zrealizuje minimum 50% zakresu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 190000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
i. Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Walim do szkół specjalnych wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie przejazdu.
ii. Szacunkowa ilość uczniów do dowozu – 12 osób.
iii. Trasę obsługiwać będzie 1 autobus nie mniejszy niż 14 miejsc siedzących dla uczniów z uwzględnieniem, że w autobusie oprócz kierowcy będzie zawsze 1 opiekun (pracownik wykonawcy). Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi przewozowej odpowiednio oznakowanym pojazdem, przystosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich (co najmniej 1 wózek – 1 uczeń niepełnosprawny ruchowo). Wózki składane, z których korzystają przewożone osoby, muszą być dokładnie unieruchomione, by nie było możliwości przesuwania się ich w trakcie ruchu pojazdu.
iv. Podane liczby uczniów i dzieci są liczbami szacowanymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku mogą ulec zmianie, przy czym Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zrealizuje minimum 50% zakresu zamówienia.
v. W ciągu jednego dnia realizacji usługi, przewidzianych jest do wykonania ok. 3 kursów (poranny, południowy i popołudniowy), łącznie ok. 180 km dziennie.
vi. Planowana trasa dowozu: Walim, Glinno, Zagórze Śląskie, Jugowice, szkoły: Wałbrzych: ul. Mickiewicza (Branżowa Szkoła Specjalna), ul. Ogrodowa (Podstawowa Szkoła Specjalna) ul. Hirszfelda (Przedszkole Integracyjne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2037,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lider sj. Dariusz Witrykus, Leszek Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890493826

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 5

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Nitecki Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowo-Handlowe Dystrybucja Paliw "Nitecki"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890368972

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Głuszyca

7.3.5) Kod pocztowy: 58-340

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129276 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.