eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice Wielkie › Budowa drogi osiedlowej wraz z odcinkiem drogi łączącej nowe osiedle mieszkaniowe z drogami gminnymi w Pietrowicach Wielkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi osiedlowej wraz z odcinkiem drogi łączącej nowe osiedle mieszkaniowe z drogami gminnymi w Pietrowicach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIETROWICE WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Pietrowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pietrowicewielkie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi osiedlowej wraz z odcinkiem drogi łączącej nowe osiedle mieszkaniowe z drogami gminnymi w Pietrowicach Wielkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f92037-805d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030572/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi osiedlowej na nowym osiedlu mieszkaniowym w Pietrowicach Wielkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz.U. 2020 poz. 344 z późn. zm.).
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego przez link:
https://pietrowicewielkie.ezamawiający.pl Instrukcja z korzystania systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego.
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania
się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://pietrowicewielkie.ezamawiający.pl zgodnie z poniższą
kolejnością.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji
„przystąp do postępowania” zostanie przekserowany do strony https://oneplace.marketplanet,pl , gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą
elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie
powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych: pdf, doc .xls,
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach robót zostanie wykonana budowa dwóch odcinków dróg gminnych (ul. Brzozowa i Klonowa) i przebudowę jednego odcinka drogi gminnej (ul. Fabryczna i Topolowa), na terenie sołectwa Pietrowice Wielkie wraz z budową ciągów pieszych oraz rozbudowę istniejącej infrastruktury technicznej – kanalizacji deszczowej. Drogi znajdują się na terenie nowopowstającego osiedla mieszkaniowego jednorodzinnego. Nawierzchnię odcinków dróg osiedlowych (ul. Brzozowej i Klonowej) planuje się wykonać od podstaw z kostki betonowej. Droga będzie miała szerokość 5,00 m i zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi. Odcinek ten będzie również stanowił ciąg pieszo-rowerowy dla mieszkańców osiedla. Drugi odcinek drogi (ul. Fabryczna i Mickiewicza), łączącej nowe osiedle z istniejącymi drogami osiedlowymi (ul. Fabryczna i Topolowa), docelowo stanowić będzie również dojazd do planowanej budowy osiedla mieszkaniowego z zabudową wielorodzinną. Nawierzchnia tego odcinaka drogi, wykonana zostanie jako asfaltowa. Droga będzie miała szerokość 5,00 m i zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi. Wzdłuż drogi planowane jest jednostronne wykonanie chodnika z kostki betonowej. Oba odcinki dróg zostaną uzbrojone w elementy odwodnienia powierzchniowego odprowadzającego wody opadowe do istniejącej kanalizacji deszczowej. Drogi zostaną wyposażone w niezbędne oznakowanie poziome i pionowe. Do posesji prywatnych zostaną wykonane zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej. W ramach robót przebudowane zostanie również skrzyżowanie ul. Fabrycznej z ul. Miarki, gdzie zaplanowano wykonać nawierzchnię asfaltową i zmienić profil skrzyżowania poprawiając jego bezpieczeństwo. Przebudowany zostanie również fragment ul. Fabrycznej, gdzie zaplanowano nową nawierzchnię z kostki betonowej.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

- Wykonawca winien wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach budowy, przebudowy lub remontu, min. 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu drogi lub innej nawierzchni asfaltowej o wartości robót co najmniej 2.000.000,00 zł. brutto;

- Wykonawca winien wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach budowy, przebudowy lub remontu, min. 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł. brutto;

- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała min. 3 letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający zapłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 20% wynagrodzenia brutto.
Zaliczka będzie płatna na podstawie faktury VAT ,,Proforma” wystawionej przez Wykonawcę po podpisaniu umowy.
Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednie środki finansowe pozwalające zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej zaliczką.
Termin zapłaty wynagrodzenia:
1) zaliczka: 30 dni od daty doręczenia faktury ,,Proforma” Zamawiającemu.
Należności wynikające z faktury zaliczkowej będą płatne przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminach określonych w niniejszej umowie po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ- PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-03 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-03 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.