eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice Wielkie › Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pietrowice Wielkie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pietrowice Wielkie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIETROWICE WIELKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Pietrowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pietrowicewielkie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pietrowicewielkie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pietrowice Wielkie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fbfef08-6d92-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084439/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pietrowice Wielkie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu oraz wyposażenia dla Jednostek Ochotniczych Straży
Pożarnych Gminy Pietrowice Wielkie, tj.:
Ochotnicza Straż Pożarna Cyprzanów w postaci:
torba medyczna, 1 szt.;
kurtyna dymowa, 1 szt.;
ubranie strażackie specjalne, 6 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Gródczanki w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 10 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Kornice w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 10 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Lekartów w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 10 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Pawłów w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 6 szt.;
hełm strażacki bojowy, 6 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Pietrowice Wielkie w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 10 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Żerdziny w postaci:
ubranie strażackie specjalne, 10 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Krowiarki w postaci:
ubranie koszarowe, 22 szt.;
radiofon nasobny, 2 szt.;
pachołki ostrzegawcze z oświetleniem LED, 10 szt.;
latarka LED z ładowarką, 3 szt.;
motopompa szlamowa, 1 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Maków w postaci:
kompresor spalinowy do pompowania butli aparatów powietrznych, 1 szt.;
Ochotnicza Straż Pożarna Samborowice w postaci:
lampa stojąca, 1 szt.;
szlifierka kątowa z tarczą i ładowarką, 1 szt.;
piła szablasta, 1 szt.;
wkrętarka, 1 szt.;
bateria 18V 12Ah, 3 szt.;
lampa przenośna, 1 szt.;
zestaw wierteł i bitów, 2 szt.;
lampa M18, 1 szt.;
ładowarka na 2 baterie M18, 1 szt.;
zestaw brzeszczotów, 2 szt.;
skrzynka pack-out, 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265985,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275594,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273414,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE SPRZĘT-POŻ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542738220

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273414,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.