eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Wielkie › "Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343110778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498e2a63-5f41-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017045/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430692/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK. Wyposażenie obejmowało będzie dostawę: 1. Monitor interaktywny - 5 sztuk, 2. Stojak do monitora - 1 sztuka, 3. Tablica magnetyczna suchościeralna - 1 sztuka, 4. Wizualizer - 1 sztuka, 5. Laptop nauczycielski 17.3 z napędem DVD + wejście HDMI + Microsoft Office lub równoważny (parametry równoważności opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia )- 10 sztuk, 6. Wskaźnik laserowy multimedialny - 10 sztuk, 7. Głośnik - 4 sztuki, 8. Pamięć zewnętrza- 10 sztuk, 9. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka, 10. Toner do sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego - 10 sztuk, 11. Drukarka laserowa kolorowa - 3 sztuki, 12. Laptopy uczniowskie z MS Office - 15 sztuk (parametry równoważności opisane są w Opisie Przedmiotu Zamówienia) , 13. Myszki bezprzewodowe - 15 sztuk, 14. Mikrofon bezprzewodowy do zdalnego nauczania - 3 sztuki, 15. Kamery do zdalnego nauczania - 8 sztuk, 16. Tablety graficzne dla uczniów - 15 sztuk, 17. Pendrive 64 G - 20 sztuk. Szczegółówy Opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów w kryterium oceny ofert uchylili się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.