eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania "Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03

1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/831666

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5586d1f5-68f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w ramach zadania "Budowa bazy sportowo - edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Fun laboratory – Konstantynów Łódzki myśli kreatywnie” – projekt unijny realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA—RPLD.07.04.03-10-0035/19-00 z 31.05.2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 1 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni geograficzno-biologicznej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22114200-4 - Atlasy

22120000-7 - Wydawnictwa

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 40625,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni chemicznej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22120000-7 - Wydawnictwa

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 33221,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 3 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego wraz z jego instalacją do pracowni fizycznej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22120000-7 - Wydawnictwa

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 41253,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 4 zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego, elektronicznego i multimedialnego wraz z jego instalacją.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 291115,45 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z jego instalacją do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ – Formularza kalkulacji cenowej, w ramach realizacji zadania pn. „Budowa bazy sportowo-edukacyjnej przy SP nr 1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Łódzkiej 5/7”, w zakresie: Część 5 zamówienia: Dostawa sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego wraz z jego instalacją.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XX SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
5. Rozwiązania równoważne.
5.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt/system operacyjny i/lub oprogramowanie biurowe o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów pomocy dydaktycznych/wyposażenia/sprzętu/systemu operacyjnego i oprogramowania biurowego określonych we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
5.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane pomoce dydaktyczne/wyposażenie/sprzęt muszą spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w OPZ nie określono inaczej, Zamawiający dopuszcza tolerancję dla podanych wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5%.
5.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych niż wskazane w OPZ /innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS i/lub innego oprogramowania biurowego niż MS Office – dokumenty poświadczające równoważność złożone przez Wykonawcę mogą zostać przesłane do producenta ww. pomocy dydaktycznych/ oprogramowania/systemu operacyjnego lub urządzenia, celem weryfikacji.
5.4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 11219,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43416,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47416,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43416,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531984866

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43416,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36559,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48659,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36559,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381649202

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36559,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32781,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32781,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32781,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531984866

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32781,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265687,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591657,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265687,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8270018155

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 84k

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265687,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.10.2023 r. o godz. 11:13:45 Wykonawca Nowa Szkoła Sp. z o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź złożył na Platformie zakupowej Zamawiającego Formularz oferty wraz z Załącznikami nr 3, 4 i 5 do SWZ w postaci elektronicznej (data odszyfrowania oferty: 23.10.2023 r., godz. 12:16:28). Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, wskazanego w Rozdziale X pkt 1 SWZ, tj. Formularza produktowego, wypełnionego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę w dniu 24.10.2023 r. do złożenia brakującego przedmiotowego środka dowodowego w terminie do dnia 27.10.2023 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie złożył brakującego Formularza produktowego w zakresie części 5 zamówienia. Oferta Wykonawcy (jedyna oferta złożona w części 5 zamówienia) podlega zatem odrzuceniu w części 5 zamówienia na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.