eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dostawa i montaż syren alarmowych oraz radiotelefonów wraz z oprogramowaniem - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż syren alarmowych oraz radiotelefonów wraz z oprogramowaniem - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07a00230-6669-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż syren alarmowych oraz radiotelefonów wraz z oprogramowaniem - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a00230-6669-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż syren alarmowych, radiotelefonów wraz z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania mieszkańców miasta Sulechów, poprzez wykonanie, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) oraz złożoną ofertą przetargową, prac w ramach zadania pod nazwą „Podniesienie bezpieczeństwa publicznego poprzez modernizację systemu ostrzegania i alarmowania ludności dla miasta Sulechowa”, w szczególności wykonanie wszystkich niezbędnych dostaw, robót, prac
i czynności związanych z modernizacją Systemu Ostrzegania i Alarmowania takich jak:
a) demontaż i utylizacja zbędnych istniejących elementów Systemu,
b) dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie w wyznaczonych lokalizacjach
na terenie miasta Sulechów fabrycznie nowych, kompletnych punktów alarmowych, umożliwiających przekazywanie sygnałów dźwiękowych i komunikatów głosowych tj. 5 elektronicznych syren alarmowych (każda z zestawem głośników szczelinowych, blokiem sterującym, konstrukcją do montażu, anteną i okablowaniem), zasilanych energią elektryczną, wykorzystujących do emisji dźwięku i sterowania transmisję radiową,
c) dostawa, instalacja i uruchomienie w wyznaczonej lokalizacji urządzenia sterowania i kontroli tj. 1 centrali alarmowej, sterującej pracą syren alarmowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniem mobilnym, zapewniających w przyszłości integrację z istniejącym systemem ostrzegania i alarmowania na terenie województwa lubuskiego,
d) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów i użytkowników systemu.
2. Kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z wymaganiami określonymi w opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz z pozostałymi zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym projektem umowy.
3. Wykonawca zapewni wykonywanie robót instalacyjno-montażowych systemu przez osoby posiadające uprawnienia elektryczne w zakresie E (eksploatacja) dla pracowników Wykonawcy, E+D (eksploatacja + dozór) dla Kierownika Robót Wykonawcy. Wykonawca zapewni, aby pracownicy wykonujący prace na wysokości posiadali stosowne przeszkolenie BHP.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę zamówienia, podział zamówienia na części byłby nieracjonalny oraz mógłby zwiększyć koszty wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby wywołać również nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w §1ust. 1
w zakresie usługi instalacji i konfiguracji oprogramowania, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022r. poz. 1510 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

35240000-8 - Syreny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203442,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218878,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203442,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCH ELEKTRONIK Sławomir Chwałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590102628

7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 35

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203442,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.