eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Modernizacja mieszkania przy ul. Szczygla w Kielcach z przystosowaniem na potrzeby społeczne Gminy Chmielnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja mieszkania przy ul. Szczygla w Kielcach z przystosowaniem na potrzeby społeczne Gminy Chmielnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413543273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja mieszkania przy ul. Szczygla w Kielcach z przystosowaniem na potrzeby społeczne Gminy Chmielnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaaefd30-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029374/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Szczygla w Kielcach z przystosowaniem na potrzeby społeczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.37.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego pn. „Modernizacja mieszkania przy ul. Szczygla w Kielcach z przystosowaniem na potrzeby społeczne Gminy Chmielnik” jest:

Remont lokalu mieszkalnego, zlokalizowanego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Szczygla 3, lokal mieszkalny nr 26 – zlokalizowany na 9-tej kondygnacji (8 piętro), budynku wielokondygnacyjnego, wielorodzinnego. Lokal o powierzchni ok. 35 m2 składa się z 4 niezależnych pomieszczeń: przedpokoju wejściowego, pomieszczenia mieszkalnego (pokój) z dostępem do balkonu, pomieszczenia z aneksem kuchennym, łazienki.
Remont obejmował będzie:

A. Prace demontażowe w zakresie:
• instalacja elektryczna – usunięcie osprzętu i rozprowadzeń oraz przyborów instalacji elektrycznej, instalacje sanitarne: demontaż i usunięcie przyborów instalacji sanitarnych: wanna, umywalki, zlewozmywaki, podejścia, konstrukcje wsporcze, elementy rurażu, grzejniki – demontaż całości aż do miejsca włączenia w szachcie zasilającym,
• demontaż istniejącej stolarki wewnętrznej wraz z futrynami, parapetów wewnętrznych, stolarki zewnętrznej: okna i drzwi mieszkaniowe,
• skucie tynków wewnętrznych,
• usunięcie warstw posadzkowych,
• rozbiórka szkieletowej ściany podokiennej przy oknie balkonowym,
• rozbiórka warstw posadzkowych istniejącego balkonu (logii) przygotowanie powierzchni i
oczyszczenie powierzchni ścian zewnętrznych balkonu,

B. Prace budowlane:
• wykonanie nowego zakresu ścian wewnętrznych działowych, związanych z przestawieniem
poszerzeniem lub zmianą wymiarów drzwi,
• wykonanie podmurowania ściany zewnętrznej podokiennej pod oknem balkonowym,
wykonanych z bloczków betonu komórkowego gr. 24.0 cm,
• wykonanie nowych warstw podposadzkowych na oczyszczonej konstrukcji stropu,
• wykonanie nowych suchych tynków (z płyt gipsowych G-K 12.5 mm wykonanych jako
klejonych bezpośrednio do ścian), na wszystkich ścianach wewnętrznych i alternatywnie na
sufitach lub zgodnie z przedmiarem na sufitach po oczyszczeniu wykonanie tynków gipsowych,
• montaż stolarki okiennej zewnętrznej,
• montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej – drzwi ramowo-płycinowe, z pokryciem z laminatów,
• montaż stolarki drzwiowej mieszkaniowej – drzwi ocieplane, z tłumieniem akustycznym
min. 27 dB, wyposażone w dwa zamki systemowe – certyfikowane, wizjer, wraz z montażem
progu drzwiowego. Klasa antywłamaniowa RC5.
• wykonanie licowania posadzek płytkami ceramicznymi glazurowanymi na kleju,
• wykonanie licowania ścian w łazience (do sufitu) płytkami ceramicznymi glazurowanymi na kleju,
• wykonanie licowania ścian (w kuchni) w zakresie pasa za zabudową meblową do wysokości
155.0 cm,
• wykonanie pokrycia podłogi panelami drewnopodobnymi na systemowym podkładzie,
• wykonanie gruntowania ścian i dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi, w kolorach
pełnym i półpełnym,
• wykonanie nowych warstw na powierzchni posadzki balkonu,
• wykonanie kompleksowego remontu balustrady zewnętrznej balkonu,
• wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych w obrębie wnęki balkonowej,
• montaż nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratu,
• montaż nowych parapetów zewnętrznych, wykonanych z blachy stalowej powlekanej PLX.

C. Prace instalacyjne:
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całości lokalu,
• wykonanie nowej instalacji zasilającej – centralnego ogrzewania wraz z podejściami i wymianą elementów grzejnych (grzejniki płytowe stalowe konwektorowe),
• wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych – do projektowanego zlewozmywaka, umywalki,
brodzika prysznicowego, projektowanej zmywarki,
• wykonanie nowej instalacji zasilania ciepłej i zimnej wody,
• wykonanie nowych elementów opomiarowania instalacji ciepłej/zimnej wody i ewentualnie
co. W uzgodnieniu z zarządcą budynku.
• wykonanie montażu urządzeń sanitarnych: zlewozmywaka wraz baterią regulowaną
kuchenną, umywalki z baterią stojącą, kabiny prysznicowej z brodzikiem, przeszklonej wraz z baterią prysznicową, montaż WC kompaktowego wraz z urządzeniem spłukującym.

D. Dostawa wyposażenia klasy A+++:
• dostawa lodówki z zamrażalnikiem (klasa A +++) 185 litrów + 85 litrów,
• dostawa zmywarki do zabudowy,
• dostawa piekarnika elektrycznego do zabudowy,
• dostawa podgrzewacza mikrofalowego do zabudowy,
• dostawa płyty grzewczej elektrycznej (4 palnikowej) do zabudowy,
• dostawa pralki automatycznej,
• dostawa zabudowy meblowej – z możliwością zabudowy dostarczonych urządzeń na długości zgodnej z przedmiarem jako zabudowa meblowa (góra/dół) szafki – na podstawie indywidualnego projektu zabudowy. Z płyty meblowej MDF (wysokiej jakości), blaty z konglomeratu.

Uwaga:
1. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie zgód na wykonywane roboty budowlane oraz ustalenie ich terminów z zarządcą budynku.
2. W lokalu mieszkalnym nie ma zamontowanego licznika energii elektrycznej. Po wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego do PGE o zamontowanie licznika i złoży wniosek o zawarcie umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej.
3. Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody i energii elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

39370000-6 - Instalacje wodne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151563,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151563,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Piotr Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572459470

7.3.3) Ulica: Suchowola 130D

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151563,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.