Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport , usługi leśne, budowa dróg leśnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c563d6-b0e8-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn zm. – zwanej dalej „PZP”, w zw. z art. 266, oraz art. 304 – 306, oraz aktów wykonawczych do PZP.
Zgodnie z zapisami pkt. 3.10.- 3.15. Specyfikacji Warunków Zamówienia postępowania podstawowego ZTA.270.1.5.2021 pn.: „Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2020 i 2021”, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f5320a1c-d015-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 833194,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską -koparka gąsienicowa z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej; 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka gąsienicowa o masie
minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 sztuka.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 26 006,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 26006,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - równiarka – na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW(120KM) 1 sztuka.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 65 856,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem
niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 65856,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum. 0,4m3 oraz łyżką dorobót ziemnych – na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz zobsługą operatorską
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejsza ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki.
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 221 760,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 221760,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min.
103kW (140KM) : 1 sztuka.
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 5 712,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje
jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 5712,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości
układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka,
Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 25 728,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 25728,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Układarka do poboczy wraz
z nośnikiem urządzenia: 1szt.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 16 187,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 16187,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec stalowo-gumowy minimum 10 ton - na terenie Nadleśnictw Świebodzin, Cybinka, WolsztynWspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum10 ton : 1szt.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Wolsztyn (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 15 859,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 15859,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - koparka gąsienicowa z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 – na terenieNadleśnictw Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
Parametry techniczne sprzętu: Koparka gąsienicowa o masie minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 sztuka.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Nadleśnictw Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, , Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 52 416,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje
jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 52416,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - równiarka – na terenie Nadleśnictw Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, NowaSól, Wymiarki,
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW(120KM) 1 sztuka.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych)wynosi do 56 448,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu
określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo
czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 56448,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum.0,4m3 oraz łyżką dorobót ziemnych – na terenie Nadleśnictw Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z
obsługą operatorską Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko,
Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejsza ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki.
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 221 760,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje
jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 221760,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharką gąsienicową o mocy min. 103kW (140KM) - na terenieNadleśnictw Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót na pracę jednego sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) : 1 szt.
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do o 5 712,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu
określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 5712,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - na terenie Nadleśnictw Brzózka, Lubsko,Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1szt.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 48 384,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 48384,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec stalowo-gumowy minimum 10 ton – na terenie Nadleśnictw Brzózka,Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum10 ton : 1szt.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Wymiarki (RDLP Zielona Góra).
Całkowita wartość zamówienia uzupełniającego stanowiącego 40% wartości zamówienia podstawowego (w zaokrągleniu do pełnych złotych) wynosi do 71 366,00 zł netto.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia.
Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ustalonej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym ceny jednostkowej oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 71366,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: ul. K. Wierzyńskiego nr 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31918,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9730307454
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa nr 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80934,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9730307454
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272666,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5681,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5681 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5681,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5681,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25388,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25388,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25388,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: K. Wierzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: K. Wierzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19458,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: K. Wierzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64390,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272666,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5681,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5681,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5681,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6987,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47891,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47891,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47891,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EUROBUD” Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730307454
7.3.3) Ulica: Bukowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58905,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: K. Wierzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87649,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1213F oraz 1215F Dąbrówka Wlkp.- Rogoziniec w zakresie przebudowy chodnika lewa strona
- Remonty świetlic wiejskich na terenie Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- "Przebudowa budynków Szkoły Podstawowej w Bledzewie" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.