eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/operalodz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25869b2-5882-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00499188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – cimbasso
JÜRGEN VOIGT cimbasso in F model J-485, lakierowane lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) Cimbasso w stroju in F,
2) Wykonane ze złotego mosiądzu,
3) 5 wentyli obrotowych, Voigt-free-flow valves,
4) Posiada popychacz do przełączenia 5go wentyla za pomocą kciuka prawej dłoni,
5) Posiada popychacz do wysuwu głównego krąglika strojeniowego za pomocą kciuka lewej dłoni,
6) Menzura: .630 " / .669 " ( 16 / 17 mm ),
7) Średnica czary: 11 " ( ok. 280 mm ),
8) Czara z garlandem ze srebra niklowego,
9) Regulowany uchwyt na kciuk,
10) Posiada regulowaną stopkę,
11) Instrument lakierowany,
12) W komplecie skrzynia aluminiowa, stojak na instrument, ustnik posrebrzany JK KBP1A, akcesoria do bieżącej konserwacji i pielęgnacji.
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec JÜRGEN VOIGT cimbasso in F model J-485, lakierowany, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37314310-8 - Kornety

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

37316600-2 - Ksylofony

4.5.5.) Wartość części: 55300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – kornety
BESSON kornet Bb Prestige BE2028-2G-0, posrebrzany z futerałem lub równoważny instrument
Ilość – 2 komplety
Parametry techniczne:
1) model profesjonalny-mistrzowski produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
2) strój Bb
3) menzura 11,89 mm
4) ręcznie kształtowana czara z żółtego mosiądzu - średnica 124mm
5) waga 1225g
6) 3 wentyle monelowe ze sprężyną w górnej części tłoka, ręcznie docierane
7) 2 klapy wodne
8) popychacz (Trigger) na głównym krągliku strojeniowym i krągliku 3-go wentyla
9) pozłacane przyciski wentyli, kapsle i klapy wodne
10) posrebrzany
11) z futerałem drewnianym deluxe z paskiem na ramię
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy.
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec BESSON kornet Bb Prestige BE2028-2G-0, posrebrzany z futerałem, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37314310-8 - Kornety

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

37316600-2 - Ksylofony

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – ksylofon
ADAMS ksylofon model XS2HA40 lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) seria solistyczna
2) materiał sztabek - Palisander Honduraski (Honduras Rosewood)
3) szerokość sztabek: 43 - 38.5 mm
4) cztery oktawy
5) strojenie - Alpha Tuning System, A = 442 Hz
6) długość - 156 cm
7) szerokość dolna - 75 cm
8) szerokość dolna - 56 cm
9) regulowana wysokość - 87-101 cm
10) rama - Adams Apex
11) rezonatory - Aluminiowe, składane, kolor Titanium Silver
12) w zestawie – nakrycie, 1 para pałek
13) Futerał Adams 4TRTNXFS40 - zestaw miękkich pokrowców transportowych do ksylofonu 4 – oktawowego, impregnowany materiał odporny na warunki atmosferyczne, pokrowce usztywniane gąbką i zapinane na zamek błyskawiczny, mocne rączki do przenoszenia.
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec ADAMS ksylofon model XS2HA40, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37314310-8 - Kornety

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

37316600-2 - Ksylofony

4.5.5.) Wartość części: 12850,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – kontrafagot
AMATI kontrafagot model ABN 36 lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) strój C
2) niska konstrukcja instrumentu
3) skala do B subkontra
4) podwójna klapa As dla kciuka i dla piątego palca prawej ręki
5) podwójna klapa Fis dla kciuka i dla piątego palca prawej ręki
6) dodatkowa klapa Es dla kciuka prawej ręki znajdująca się powyżej klapy B
7) dodatkowa klapa B dla czwartego palca prawej ręki
8) klapa wysokiego D i E
9) dwie rolki pomiędzy klapami cis a es
10) dwie rolki pomiędzy klapami c a es
11) rolka w klapie F piąty palec
12) rolka w klapie As piąty palec
13) rolka w klapie Fis piąty palec
14) rolka w klapie B od strony klapy E dla kciuka prawej ręki
15) rolka w klapie Fis od strony klapy E dla kciuka prawej ręki
16) wyjmowana nóżka z regulacją wysokości
17) wkręcana podpórka pod prawą rękę z regulacją wysokości i blokadą wysokości
18) łącznie 25 klap
19) łącznie 9 rolek
20) skórzane poduszki
21) matowy lakier
22) posrebrzana mechanika, elementy metalowe i roztrąb
23) es model Amati Heritage 1 A * ( z gwiazdką )
24) es model Amati Heritage 1 AM * ( z gwiazdką )
25) regulowana w zakresie wysokości podpórka lewej ręki
26) pasek na szyję
27) twardy futerał typu skrzynia z dwiema rączkami, okuciami metalowymi na rogach i dwoma kółkami do transportowania
28) pudełko na stroiki
29) smar do korków
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec AMATI kontrafagot model ABN 36, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37314310-8 - Kornety

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

37316600-2 - Ksylofony

4.5.5.) Wartość części: 81500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – flet altowy
ALTUS flet altowy model 921-SE 2 lub równoważny
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) E - Mechanika
2) Ręcznie wykonany
3) Dwie głowy - prosta i zakręcona wykonane ze srebra próby 925
4) Mechanizm i korpus posrebrzane, niklowo-srebrne
5) Sprężyny stalowe
6) Strój - 442 Hz
7) Etui
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec ALTUS flet altowy model 921-SE 2, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37312000-8 - Instrumenty blaszane

37316000-6 - Instrumenty perkusyjne

37314310-8 - Kornety

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

37316600-2 - Ksylofony

4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69987,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69987,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69987,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69987,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15959,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15959,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15959,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMUZ J.P. Gacka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491

7.3.3) Ulica: ul. Alfonsa Górnika 9A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15959,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muzykalia Andrzej Munz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-114-26-94

7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-092

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34999,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34999,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34999,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34999,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.