eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e22ba1-5b96-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045297/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.36.23.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1 - Zagospodarowanie kwatery przy murach oporowych i budowa grobów murowanych głębokich na dwie trumny w ramach zadania pn.: „ Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”. – Budowa 35 szt. grobowców głębinowych na 70 miejsc.
Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 35 grobowców głębinowych na kwaterze przy murach oporowych, według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.5.5.) Wartość części: 125477,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie 2 - Zagospodarowanie kwatery przy murach oporowych i budowa grobów murowanych głębokich na dwie trumny w ramach zadania pn.: „ Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”. – Budowa 47 szt. grobowców głębinowych na 94 miejsca.
Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 47 grobowców głębinowych na kwaterze przy murach oporowych, według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.5.5.) Wartość części: 167922,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie 3 - Budowa instalacji elektro-energetycznej oświetlenia zewnętrznego, budowa szafy sterowania oświetleniem oraz budowa instalacji uziemiającej w ramach zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”.

Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji elektro-energetycznej oświetlenia zewnętrznego przy zastosowaniu 18 szt. słupów typu CN pomalowanych proszkowo w kolorze grafitowym o wysokości 4 i 5 m wraz z typowymi złączami TB oraz kompletną szafę wolnostojącą wyposażoną w system sterowania, dwa pola zasilania rezerwowego oraz ograniczniki przepięć typu T2. Oprawy oświetleniowe wykonane w technologii LED o sprawności świetlnej pow. 100lm/W – 36 szt. , montowane na systemowych wysięgnikach podwójnych. Wszelkie prace należy wykonać według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie 4 - Rozprowadzenie wody do punktów czerpalnych na terenie cmentarza
w ramach zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”.
Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji sanitarnej w celu przyłączenia
i rozprowadzenia do 18 punktów czerpalnych wody na terenie Cmentarza Komunalnego
w Pile. Punkty czerpania wody należy wykonać w formie słupka z wylewką ze stali nierdzewnej wraz z fundamentem betonowym 24/24/50 cm. Przy punktach czerpania wody należy wybudować studnie przyłączeniowe PCV, izolowane termicznie, d: 400. Wszelkie prace należy wykonać według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231112-3 - Instalacja rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 221469,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp., Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca nie przedstawił prawidłowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp., Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca nie przedstawił prawidłowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137575,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163614,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137575,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137575,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269145,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312295,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269145,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Rozbiórki Wyburzenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642688958

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269145,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.