Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00412294/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e22ba1-5b96-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045297/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.36.23.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 - Zagospodarowanie kwatery przy murach oporowych i budowa grobów murowanych głębokich na dwie trumny w ramach zadania pn.: „ Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”. – Budowa 35 szt. grobowców głębinowych na 70 miejsc.Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 35 grobowców głębinowych na kwaterze przy murach oporowych, według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.5.) Wartość części: 125477,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie 2 - Zagospodarowanie kwatery przy murach oporowych i budowa grobów murowanych głębokich na dwie trumny w ramach zadania pn.: „ Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”. – Budowa 47 szt. grobowców głębinowych na 94 miejsca.Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 47 grobowców głębinowych na kwaterze przy murach oporowych, według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.5.) Wartość części: 167922,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie 3 - Budowa instalacji elektro-energetycznej oświetlenia zewnętrznego, budowa szafy sterowania oświetleniem oraz budowa instalacji uziemiającej w ramach zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”.Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji elektro-energetycznej oświetlenia zewnętrznego przy zastosowaniu 18 szt. słupów typu CN pomalowanych proszkowo w kolorze grafitowym o wysokości 4 i 5 m wraz z typowymi złączami TB oraz kompletną szafę wolnostojącą wyposażoną w system sterowania, dwa pola zasilania rezerwowego oraz ograniczniki przepięć typu T2. Oprawy oświetleniowe wykonane w technologii LED o sprawności świetlnej pow. 100lm/W – 36 szt. , montowane na systemowych wysięgnikach podwójnych. Wszelkie prace należy wykonać według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie 4 - Rozprowadzenie wody do punktów czerpalnych na terenie cmentarzaw ramach zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Pile”.
Zwięzły opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji sanitarnej w celu przyłączenia
i rozprowadzenia do 18 punktów czerpalnych wody na terenie Cmentarza Komunalnego
w Pile. Punkty czerpania wody należy wykonać w formie słupka z wylewką ze stali nierdzewnej wraz z fundamentem betonowym 24/24/50 cm. Przy punktach czerpania wody należy wybudować studnie przyłączeniowe PCV, izolowane termicznie, d: 400. Wszelkie prace należy wykonać według załączonego projektu i lokalizacji wskazanej na mapce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231112-3 - Instalacja rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 221469,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp., Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca nie przedstawił prawidłowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp., Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę. Wykonawca nie przedstawił prawidłowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137575,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163614,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137575,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137575,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269145,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312295,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269145,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Rozbiórki Wyburzenia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642688958
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269145,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana instalacji c.o. etażowego z kotłem na paliwo stałe, pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.