eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f464aa3e-4b18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Adaptacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Krasne Dłusko” polegająca na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na budynek użyteczności publicznej – salę wiejską. Lokalizacja obiektu – Krasne Dłusko, dz. nr 245/1 obr. Krasne Dłusko.
Budynek istniejący handlowo – usługowy, parterowy, nie podpiwniczony. Metoda wykonawstwa – tradycyjna o dachu jednospadowym w konstrukcji drewnianej, kryty papą.

Stan techniczny obiektu jest dobry.

Parametry projektowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy istniejąca 59 m2, po rozbudowie 65,20 m2 (zwiększenie ok. 6,20 m2);
- powierzchnia użytkowa istniejąca 43,60 m2, po rozbudowie 48,60 m2 (zwiększenie ok. 5,00 m2);
- kubatura obiektu istniejąca 191,70 m3; po rozbudowie 206,10 m3 (zwiększenie ok. 14,40 m3);
- szerokość elewacji frontowej istniejąca 9,17 m, po rozbudowie 9,93 m (zwiększenie ok. 0,76 m);

Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie adaptacji oraz rozbudowy budynku handlowo – usługowego z przeznaczeniem pomieszczeń na potrzeby świetlicy wiejskiej w tym w szczególności:
- rozbiórka istniejącej kotłowi;
- rozbiórka ścian działowych w obiekcie;
- rozbudowa budynku o pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych oraz pom. gospodarcze;
- wydzielenie w obiekcie przedsionka do WC;
- dostosowanie obiektu do wymogów świetlicy wiejskiej;
- przebudowa instalacji wewnętrznych w niezbędnym zakresie;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany „Rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku handlowo-usługowego na budynek użyteczności publicznej – salę wiejską” wraz pozwoleniem na budowę – decyzją Starosty Międzyrzeckiego nr 484.2020 z dnia 22.12.2020 r. - załącznik nr 9a do SWZ,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ,
c) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ,
d) Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, załącznik nr 11 do SWZ.

Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.

Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) umowa;
2) formularz oferty;
3) niniejsza SWZ;
4) dokumentacja projektowa;
a) projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót jako dokument pomocniczy;
d) szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232237,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232237,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232237,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZR-B KACZMAREK SP.ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211058111

7.3.3) Ulica: ul. Antka 11

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232237,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.