eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUBCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 14

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 30 21

1.5.8.) Numer faksu: 77 485 24 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wki@glubczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9af4f3-5b72-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015029/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175495,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.
Część I: Remont lokalu mieszkalnego wraz z wyposażeniem przy ulicy Marka 1/5 w Głubczycach.
Przedmiot zamówienia w całości realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim”.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
Część I: Remont lokalu mieszkalnego wraz z wyposażeniem przy ulicy Marka 1/5 w Głubczycach:
1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe,
2) Roboty posadzkowe,
3) Roboty tynkarskie,
4) Roboty glazurnicze,
5) Roboty malarskie,
6) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych wewnętrznych,
7) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
8) Wykonanie instalacji gazowej,
9) Doposażenie lokalu mieszkalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6a do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 8a do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9a do SWZ,
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 91333,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach.
Część II: Remont lokalu mieszkalnego wraz z wyposażeniem przy ulicy Plac Zgody 6/1 w Głubczycach.
Przedmiot zamówienia w całości realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim”.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
Część II: Remont lokalu mieszkalnego wraz z wyposażeniem przy ulicy Plac Zgody 6/1 w Głubczycach:
1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe,
2) Roboty posadzkowe,
3) Roboty tynkarskie,
4) Roboty glazurnicze,
5) Roboty malarskie,
6) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych wewnętrznych,
7) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
8) Wykonanie instalacji gazowej,
9) Doposażenie lokalu mieszkalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6b do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 8b do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9b do SWZ,
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 84162,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89942,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89942,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89942,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa DARKOL Dariusz Kołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481087112

7.3.3) Ulica: Jakubowice 5

7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 47-280

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty instalacyjne - Instalatorstwo Zbigniew Mikrut Głubczyce


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89942,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04.11.2022 r. Gmina Głubczyce, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wszczęła postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację zadania: Solidarni z Ukrainą - pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim - remont lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem w Głubczycach. Część II: Remont lokalu mieszkalnego wraz z wyposażeniem przy ul. Plac Zgody 6/1 w Głubczycach. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 21.11.2022 r. do godz. 10:00 wpłynęły dwie oferty. W następstwie zaistniałych okoliczności, związanych z koniecznością odrzucenia obu ofert w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.