Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie w zakresie przygotowania personelu technicznego WRTM KPW Świnoujście do realizacji zadań obsługowo-naprawczych systemu OPM Głuptak i systemu głębinowego Ukwiał
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kpws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie w zakresie przygotowania personelu technicznego WRTM KPW Świnoujście do realizacji zadań obsługowo-naprawczych systemu OPM Głuptak i systemu głębinowego Ukwiał2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c84f065e-8456-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca jest jedynym w kraju producentem i wykonawcą napraw przedmiotowych systemów głębinowych powołując się na art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/KPW/BM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace będą wykonywane na podstawie Danych do SWZ stanowiących załącznik nr 3 do Zaproszenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Danych do SWZ stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80640000-2 - Szkolenie i symulacja w zakresie okrętów wojennych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Politechnika Gdańska Centrum Technologii Bezpieczeństwa i Obronności
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203593
7.3.3) Ulica: Narutowicza 11/12
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-233
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w Świnoujściu
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Rozbiórka trzech obiektów budowlanych nr 34, 35, 42 w kompleksie 4310
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.