Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397321/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158643110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5789a17f-52e5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061400/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Część 1: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1858T (0838T) Rudniki - Okrągła od km 0+000 do km 2+156.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 100kg/m2,
- skropienie emulsją asfaltową połączeń międzywarstwowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
b) roboty wykończeniowe, w tym:
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm,
- uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym grubość minimalna 8 cm,
c) oznakowanie, w tym:
- pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych,
- pionowe znaki drogowe B-20 aktywne z czujkami ruchu,
- oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
d) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.1 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 947376,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Część 2: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1707T (0787T) Pokrzywianka - Łukawica w miejscowości Witowice od km 1+530 do km 3+320.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (frezowanie),
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 100kg/m2,
- skropienie emulsją asfaltową połączeń międzywarstwowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
b) roboty wykończeniowe, w tym:
- sączki w gruncie kat. III podłużne z kruszywa z zamontowaniem rur perforowanych PP fi 200mm w geowłókninie na głębokości do 100 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm,
- uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym grubość minimalna 8 cm,
- przepusty rurowe pod drogą - rury vipro o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych oraz odtworzeniem podbudowy pod jezdnią z kruszywa gr 30cm,
c) oznakowanie, w tym:
- pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych,
- oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
d) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.2 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, inwentaryzację, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.
7. Opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 813085,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Część 3: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1817T (0106T) Oleśnica - Pieczonogi od km 2+495 do km 3+970.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (frezowanie),
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 100kg/m2,
- skropienie emulsją asfaltową połączeń międzywarstwowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
b) roboty wykończeniowe, w tym:
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm,
- uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym grubość minimalna 8 cm,
c) odwodnienie, w tym:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi,
- przepusty rurowe pod zjazdami - rury PPSN8 o średnicy 40 cm,
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm,
d) oznakowanie, w tym:
- oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
- pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych,
e) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.3 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, inwentaryzację, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.
7. Opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 606797,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Część 4: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1544T (0715T) Kujawy - Szczeglice od km 1+210 do km 3+090.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) Likwidacja przełomów, w tym:
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6 cm mechanicznie (frezowanie),
- rozebranie warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem koryta gł. 40 cm,
- warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm,
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 20 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 10 cm,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca),
b) nawierzchnia, w tym:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
- skropienie emulsją asfaltową połączeń międzywarstwowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
- plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym grubość 8 cm,
- remont poręczy ochronnych – oczyszczenie mechaniczne oraz podwójne malowanie,
- ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na ławie betonowej oraz podsypce cementowo-piaskowej – remont istniejących zniszczonych korytek (wymiana na nowe),
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 100 cm - remont istniejących ścianek przy użyciu zapraw tynkarskich,
c) oznakowanie, w tym:
- pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
- pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych,
- oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
- bariery ochronne stalowe jednostronne SP-04/2,
d) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.4 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.4 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, inwentaryzację, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.
7. Opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1160500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849738,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1482812,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849738,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX - INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849738,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781688,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290974,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781688,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX - INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781688,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662105,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073909,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662105,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX - INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662105,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088630,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1591861,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088630,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX - INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088630,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Gwoździe i płytki ortopedyczne
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- "Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego" w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- "Zadanie nr 1 "Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie," Zadanie nr 2 "Budowa ulicy Jagiellońskiej w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.