eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › "Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek" - Zadania nr 1 -4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek” – Zadania nr 1 -4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.sulejowek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek” – Zadania nr 1 -4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df13910d-37f5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018703/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa ulic na terenie Mista Sulejówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyjętego na mocy uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1: „Wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Miasta Sulejówek”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia składa się z: Zadanie nr 1 – „Wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Miasta Sulejówek”
1) W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 4+4 cm z AC16W, warstwa wiążąco-wyrównawcza AC11W, AC11S o powierzchni ok. 23.964,0 m2 długość odcinka ok. 4.920,0 mb. oraz AC16S gr. 5 cm o powierzchni ok. 853,0 m2 długość odcinka ok. 105,0 mb.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z dokładnym spisem odcinków do wykonania, znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
3) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową o powierzchni ok. 21.970,00 m2 należy przeprofilować, doziarnić, zagęścić oraz nadać odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne w celu odprowadzenia powierzchniowo wód opadowych. Przed wykonaniem nawierzchni bitumicznej należy skropić podbudowę z kruszywa emulsją, a później oczyścić i skropić wykonaną warstwę wiążącą.
4) Przewiduje się wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 0-63 mm o powierzchni ok. 690,00 m2 z wykonaniem koryta i wywiezieniem urobku w miejsce zapewnione przez wykonawcę.
5) Przewidywane jest wykonanie frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej śr. grubość 4 cm o powierzchni ok. 3.499,00 m2 na długości ok. 587,00 mb.
6) Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody, gazu, teletechnicznych itp.
7) Remontowana nawierzchnia ulic zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni.
8) Roboty wykończeniowe zawierają wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm, o szer. ok. 0,75 m nachylonych ze spadkiem 3-6 % w kierunku przyległego terenu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dla zadania nr 1 – załącznik nr 9 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
• opinia dendrologiczna dla ul. Szklarniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 3576450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2: „Przebudowa ul. Bogusławskiego na odc. od ul. Żeromskiego do ul. Grabskiego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia składa się z: Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Bogusławskiego na odc. od. ul. Żeromskiego do ul. Grabskiego”
Inwestycja polega na budowie ul. Bogusławskiego na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Grabskiego zgodnie z dokumentacją wykonaną przez firmę MS BUD Jacek Stawowczyk, ul. Cynamonowa 9, 05-071 Grabina.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla zadania nr 2 – załącznik nr 10 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• dokumentacja pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 221313W – ulicy Bogusławskiego w Sulejówku” wykonana przez MS BUD Jacek Stawowczyk, ul. Cynamonowa 9, 05-071 Grabina,
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 221313W – ulicy Bogusławskiego w Sulejówku” wykonane przez MS BUD Jacek Stawowczyk, ul. Cynamonowa 9, 05-071 Grabina,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 414634,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3: „Przebudowa ul. Mariańskiej”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia składa się z: Zadanie nr 3 – „Przebudowa ul. Mariańskiej”. Inwestycja polega na budowie ul. Mariańskiej i odcinka ul. Czynu Społecznego zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez firmę Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Hipolitów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla zadania nr 3 – załącznik nr 11 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• dokumentacja budowlana pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonana przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• dokumentacja wykonawcza pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonana przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów – cz. energetyczna, gazowa i telekomunikacja,
• dokumentacja badan podłoża gruntowego pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonana przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonany przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• przedmiary robót,
• projekt gospodarki zielenią pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonany przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla zadania pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Mariańska i ul. Czynu Społecznego (na odcinku od ul. Kolbego do ul. Żeromskiego) w Sulejówku” wykonane przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 5609756,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 4: „Budowa ul. Długiej na odcinku od ul. 3-ego Maja do ul. Świętochowskiego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia składa się z: Zadanie nr 4 – „Budowa ul. Długiej na odcinku od ul. 3-ego Maja do ul. Świętochowskiego”
1) Inwestycja polega na budowie ul. Długiej na odcinku od ul. 3-ego Maja do ul. Świętochowskiego wraz z obszarem skrzyżowania z ul. 3-ego Maja.
2) W ramach zadanie należy wykonać prace rozbiórkowe ogrodzenia w sposób umożliwiający ponowne wykorzystanie materiałów np. przęseł. Należy wykonać czasowe ogrodzenia w miejscach rozbiórki (chyba, że Inwestor w uzgodnieniu z Mieszkańcem odstąpi od konieczności wykonania tymczasowego ogrodzenia).
3) W ramach inwestycji należy dokonać wymiany opraw oświetleniowych na oprawy LED (5 szt.) oraz uzupełnić oświetlenie w ulic Tramwajowej na odcinku od ul. 3 Maja do ul. Świętochowskiego (2 szt.). Należy zastosować oprawy w obudowie wykonanej z aluminium wtryskiwanego ciśnieniowo, klosz z szyby hartowanej, panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych, każda dioda w panelu wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę. W przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła. Skuteczność opraw min. 120 lm/W. Wymagany minimalny nominalny strumień świetlny 7200 lm. Oprawy w II klasie ochronności z możliwością red mocy 1-10V. Oprawa musi posiadać certyfikat ENEC oraz krzywe światłości dostępne do pobrania na stronie www producenta. Przed zamontowaniem oprawy Wykonawca dokona wymiany wysięgnika na nowy lub dokona remontu obecnego.
4) Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego dokonać wszelkich uzgodnień z właściwym zakładem energetycznym.
5) Podczas prac Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić organizację ruchu na czas budowy uzgodnioną z Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 4) dla zadania nr 4 – załącznik nr 12 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• projekt budowlany pn.: „Budowa ul. Długiej na odcinku od ul. Świętochowskiego do ul. 3-ego Maja wraz z odcinkiem ul. 3-ego Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Długa do granicy Miasta oraz ul. Tramwajową na odc. 70m od skrzyżowania” wykonany przez Amdro Andrzej Malinowski, ul. Mrówcza 165C lok. 3B, 04-768 Warszawa,
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Budowa ul. Długiej na odcinku od ul. Świętochowskiego do ul. 3-ego Maja wraz z odcinkiem ul. 3-ego Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Długa do granicy Miasta oraz ul. Tramwajową na odc. 70m od skrzyżowania” wykonany przez Amdro Andrzej Malinowski, ul. Mrówcza 165C lok. 3B, 04-768 Warszawa,
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla zadania pn.: „Budowa ul. Długiej na odcinku od ul. Świętochowskiego do ul. 3-ego Maja wraz z odcinkiem ul. 3-ego Maja w rejonie skrzyżowania z ul. Długa do granicy Miasta oraz ul. Tramwajową na odc. 70m od skrzyżowania” wykonane przez Amdro Andrzej Malinowski, ul. Mrówcza 165C lok. 3B, 04-768 Warszawa,
• uzgodnienie ZUD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 650406,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4338125,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4338125,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4338125,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty drogowe z wyłączeniem robót bitumicznych, organizacja ruchu


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4338125,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712967,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932829,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712967,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty drogowe, organizacja ruchu


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712967,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8045759,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9687154,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8045759,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

geodezja, wycinka drzew, roboty rozbiórkowe, roboty drogowe z wyłączeniem robót
bitumicznych, roboty branży wod-kan, roboty branży gazowej, roboty branży
elektroenergetycznej, roboty branży teletechnicznej, organizacja ruchu,


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8045759,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086481,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1351900,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086481,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

geodezja, roboty drogowe z wyłączeniem robót bitumicznych, branża wod-kan, branża
teletechniczna, branża elektroenergetyczna, regulacje, organizacja ruchu,


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086481,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.