eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieborów › Zakup i dostawa 290 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 290 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieborów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów Polskich 26

1.5.2.) Miejscowość: Nieborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-416

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468385613

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nieborow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 290 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6427e59e-6f35-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020030/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa 290 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa 290 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED”, spełniających poniższe minimalne wymagania techniczne:
- Napięcie zasilania 230 V 50 Hz
- Trwałość użytkowa oprawy, minimum 100 000 h
- Korpus oprawy wykonany z wysokociśnieniowego odlewu aluminium
malowany proszkowo
- Klosz oprawy wykonany z szyby hartowanej
- Moc oprawy w przedziale 35W - 40W
- Skuteczność świetlana oprawy co najmniej 150 lm/W
- Stopień szczelności co najmniej IP 66
- Stopień odporności na uderzenia co najmniej IK 08
- Temperatura barwowa światła 4000 K
- Oprawa wyprodukowana na terenie Unii Europejskiej
- Gwarancja producenta co najmniej 5 lat

2. Oprawa serwisowalna, wszystkie części składowe oprawy muszą mieć możliwość wymiany w przypadku ich uszkodzenia. Dotyczy to w szczególności systemu zasilającego, modułu LED, klosza, optyki. Wymiana każdego elementu musi być możliwa do przeprowadzenia samodzielnie przez Zamawiającego po ustaniu okresu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostępność wszystkich części zmiennych do dostarczonej oprawy oświetleniowej, które zapewnią jej prawidłowe działanie, przez okres min. 10 lat. Zobowiązanie to zostanie zapisane w umowie.
3. Dostarczone oprawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych, posiadające certyfikat ENEC, deklaracje zgodności potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kartę katalogowa proponowanej oprawy.
4. Oprawy muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemną gwarancję od producenta na dostarczone oprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131979,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231476,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138042,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEMAR Electric sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220892160

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 104

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138042,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.