eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4a5c96-82e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Montaż instalacji fotowoltaicznych na 3 obiektach Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, znak sprawy: ZOZ2-PN-24/2023 (ogłoszenie z dnia 12 października 2023 r. pod nr 2023/BZP 00441405/01), w Pakiecie Nr 1 i Nr 2 nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 09:00 w dniu 27 października 2023 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tych częściach zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z potrzebą realizacji inwestycji instalacji fotowoltaicznej w dwóch jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w unieważnionych Pakietach zastosowano tryb postępowania wynikający z art. 305 pkt 2 - zamówienie z wolnej ręki. Zaproszenie do negocjacji przekazać Firmie, która odbyła obligatoryjną wizję lokalną, określoną w postępowaniu znak ZOZ2-PN-24/2023.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-21ceb6f1-68ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-26/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 382113,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia na roboty budowlane stanowi zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla dwóch placówek służby zdrowia, których administratorem jest Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie. Zadanie
zrealizowane zostanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”.
Część nr 1/Pakiet nr 1 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Zakładu Opiekuńczo-
Leczniczego i Przychodni Rejonowej w Dynowie ul. Ks. Ożoga 32, 36-065 Dynów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia -
Załącznik nr 1.1 (Część nr 1) i nr 1.2 (Część nr 2) do Zaproszenia do negocjacji, Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji, Rzut dachu dla Części nr 1/Pakietu nr 1 - Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji, Rzut dachu dla Części nr 2/Pakietu nr 2 - Załącznik
nr 4 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie dwuetapowo zgodnie z zapisami PFU adekwatnie do opisu Części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia na roboty budowlane stanowi zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla
dwóch placówek służby zdrowia, których administratorem jest Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie. Zadanie
zrealizowane zostanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”.
Część nr 2/Pakiet nr 2 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Zakładu Opieki Długoterminowej
i Paliacji w Błażowej ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia -
Załącznik nr 1.1 (Część nr 1) i nr 1.2 (Część nr 2) do Zaproszenia do negocjacji, Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - Załącznik nr 2 do
do Zaproszenia do negocjacji, Rzut dachu dla Części nr 1/Pakietu nr 1 - Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji, Rzut dachu dla Części nr 2/Pakietu nr 2 - Załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie dwuetapowo zgodnie z zapisami PFU adekwatnie do opisu Części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podstawa prawna:
art. 255 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).

W terminie negocjacji ustalonym w Zaproszeniu do negocjacji przekazanym Wykonawcy, to jest do dnia 9 listopada do godz. 11:00, nie odbyły się skuteczne negocjacje pomiędzy stronami.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podstawa prawna:
art. 255 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).

W terminie negocjacji ustalonym w Zaproszeniu do negocjacji przekazanym Wykonawcy, to jest do dnia 9 listopada do godz. 11:00, nie odbyły się skuteczne negocjacje pomiędzy stronami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.