eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › pn. "Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury - pracownie"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a155ab1-634e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027952/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury - pracownie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni audio-wizualnej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.
Dostawa wyposażenia pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni audio-wizualnej, został zawarty w Załączniku nr 8.1. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania

35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

39134000-0 - Meble komputerowe

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 82801,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni pracowni ceramicznej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.
Dostawa wyposażenia wszystkich pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni ceramicznej, został zawarty w Załączniku nr 8.2. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42340000-1 - Piece inne niż domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 44856,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie pracowni pracowni krawieckiej Sulęcińskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zmarginalizowanej przestrzeni w centrum Sulęcina wraz z nadaniem jej nowych funkcji”.
Dostawa wyposażenia wszystkich pracowni obejmuje ich zakup, dostawę i przeniesienie własności na zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawierający rodzaj, ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną w ramach wyposażenia pracowni krawieckiej, został zawarty w Załączniku nr 8.3. Wskazane w OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

48941000-6 - Pakiety oprogramowania do projektowania wzorów

39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 52493,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część I – wyposażenie pracowni audiowizualnej, wpłynęły cztery oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) pzp, w związku z tym, że treść ofert była niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część II – wyposażenie pracowni ceramicznej, wpłynęły cztery oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) pzp, w związku z tym, że treść ofert była niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację III części przedmiotowego zamówienia (wyposażenie pracowni krawieckiej), która wynosi: 64 567,02 zł brutto.
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty, w których zaoferowana cena przekraczała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie złożonej przez SIGNUM Piotr Olchawa, ul. Beskidzka 10, 25-565 Kielce tj. 167 813,78 zł i unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167813,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269443,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.