eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej - wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 31 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@turek.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c486e6a6-6376-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c486e6a6-6376-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052747/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej - wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa międzybrzegowej przeprawy promowej – wykonywanie przewozu promowego w ciągu drogi powiatowej nr 4484P Brudzew - Krwony - Warenka - Czepów w m. Kozubów, w roku 2024

Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji promu,
2) sprawowania dozoru nad powierzonym przez Zamawiającego mieniem służącym do wykonywania umowy,
3) zapewnienia świadczenia przewozu promem przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wymagane przepisami prawa, aktualne na dzień wykonywania umowy uprawnienia, w szczególności:
a) patent żeglarski przewoźnika
b) żeglarską książeczką pracy,
c) świadectwo zdrowia (orzeczenie o zdolności o pracy);
4) konserwacji promu i infrastruktury z nim związanej, w szczególności poprzez:
a) malowanie poręczy promu i zadaszenia oraz przykryć komór;
b) wymianę uszkodzonych bali drewnianych pokładu i klap wjazdowych;
c) wymianę uszkodzonych lin (manewrowej i podnoszenia klap);
d) malowanie lin i słupków zaporowych przed wjazdem na prom i na promie;
e) smarowanie rolek i lin,
f) konserwację gum zjazdowych;
5) kontroli stanu promu co najmniej w każdy dzień wykonywania przewozu,
6) dokonywania zmian na tablicach informacyjnych w ciągu drogi powiatowej, zgodnie z projektem oznakowania, o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej tablice dostarcza Zamawiający,
7) likwidowania, w okresie zimowym, śliskości na promie oraz wjeździe na prom,
8) dozoru promu na postoju,
9) zapewnienia nadzoru nad osobą wykonującą przewóz promem,
10) zabezpieczenia promu i przeprawy w okresie przerw dziennych i nocnych przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, samowolnym uruchomieniem przez osoby postronne,
11) zapewnienia przestrzegania w miejscu postoju przeprawy przepisów żeglugowych, porządkowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
12) uczestniczenia w kontrolach wyposażenia urządzeń przeprawowych oraz kontrolach specjalnych prowadzonych przez przedstawicieli Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej oraz inne uprawnione organy i instytucje,
13) dbania o właściwy stan ilościowy i jakościowy wyposażenia promu,
14) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości odnośnie bezpieczeństwa przewozu oraz braków lub uszkodzeń w wyposażeniu przeprawy,
15) pokrywania kosztów z tytułu wyposażenia przewoźników w odzież i środki ochrony indywidualnej oraz narzędzia (oprócz stanowiących stałe wyposażenie przeprawy) jak również schronisk i innych świadczeń,
16) stosowania się do poleceń uprawnionych organów i instytucji, w szczególności Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej, Policji i Państwowej Inspekcji Pracy, a także Zamawiającego,
17) utrzymania czystości:
a) na promie i łodzi towarzyszącej (usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie i mycie pokładu itp.) sprzętem i materiałami Wykonawcy,
b) na terenie przyległym w granicach zapór zabezpieczających wjazd na prom (zbieranie śmieci, butelek, puszek),
c) ustawienie koszy na śmieci po 1 szt. po obu stronach rzeki w granicach zapór zabezpieczających, przy czym do Wykonawcy należy zakup koszy, worków, wywóz śmieci i ich utylizacja,
d) regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom, zachowując trójkąt widoczności żeglugi w rzece – obustronnie z wywozem pozostałości ścinki na składowisko Wykonawcy.
e) zagospodarowanie śmieci i odpadów zgodnie z przepisami prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGDAN OBLIZAJEK ŚRÓDLĄDOWY TRANSPORT WODNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311067271

7.3.3) Ulica: Sarbice

7.3.4) Miejscowość: Sarbice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.