eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627413013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57669f47-6995-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449561/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122513,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca w roku szkolnym 2022/2023
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzycy
2) Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Publicznych w Karminie
3) Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lutyni
4) Ogółem liczba dowożonych uczniów wynosi 160 osób – na podstawie informacji otrzymanych od dyrektorów szkół.
5) Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie.
6) Jeżeli zmianie ulegnie liczba przewożonych uczniów Wykonawca zobligowany jest do stosować liczbę i rodzaj autobusów tak, aby zagwarantować przewóz wszystkich objętych przewozem uczniów.
7) Zamawiający zastrzega sobie dopuszczalność zmiany listy miejscowości na terenie Gminy Dobrzyca, z których odwożone będą lub do których dowożone będą dzieci dla których zakupione będą bilety.
8) Wykonawca zobligowany jest zapewnić możliwość przejazdu wszystkim uczniom, dla których bilety miesięczne zostały zakupione w ramach zawartej umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w ilości niezbędnej do wykonania zadania w pełni sprawnych technicznie środków przewozowych o minimalnej liczbie miejsc siedzących odpowiadającej liczbie uczniów wskazanych w ZAŁĄCZNIKU nr 10 do SIWZ. Stan techniczny pojazdów, którymi świadczona będzie usługa musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych.
10) W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego /ponad limit miejsc siedzących/ zwiększenia liczby przewożonych dzieci oraz powiadomi o fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.
11) Wykonawca zobowiązany jest zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
12) W ofercie należy podać cenę netto za jeden bilet miesięczny w ramach danego zadania (w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ)
13) Umowa zawarta z Wykonawcą w wyniku niniejszego postępowania ulega rozwiązaniu jeżeli Wykonawca utraci prawo do refundacji ulgi ustawowej na bilety miesięczne dla uczniów, w szczególności w wyniku zmian w przepisach prawa.
1. Usługi związane z dowozem dzieci do szkół i przedszkoli dotyczą niżej podanych placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Dobrzyca:
- Zespół Szkół Publicznych w Dobrzycy
- Zespół Szkół Publicznych w Karminie
- Zespół Szkół Publicznych w Lutyni
2. Usługa będzie świadczona według ustalonego z dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu jazdy na poszczególnych trasach, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie jazdy autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu i odwozu uczniów. Ostateczne godziny przejazdów autobusów/busów zostaną określone na piśmie po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych. Zamawiający dopuszcza przewóz dzieci tym samym środkiem transportu na dwóch trasach pod warunkiem, iż uczniowie nie wyjadą z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godzinie 7:15 Zajęcia w szkołach na terenie gminy rozpoczynają się o godzinie:
- Zespół Szkół Publicznych w Dobrzycy 8:00 – 15:10
- Zespół Szkół Publicznych w Karminie 7:45 – 15:00
- Zespół Szkół Publicznych w Lutyni 8:00 – 15:15
Zamawiający zastrzega, aby na każdą trasę objętą postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego podstawiony był pojazd wraz z opiekunem (nie dopuszcza się do łączenia tras).
3. Nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia sprawować będą dyrektorzy szkół, do których dowożeni będą uczniowie.
4. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
- skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, uroczystości szkolne itp.)
- odpracowaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu i odwozu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w ilości niezbędnej do wykonania zadania w pełni sprawnych technicznie środków przewozowych o minimalnej liczbie miejsc siedzących odpowiadającej liczbie uczniów na danej trasie wskazanych w ZAŁĄCZNIKU nr 10 do SWZ. Autobusy/busy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów/busów szkolnych. Stan techniczny autobusów/busów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli stanu technicznego pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi w czasie trwania roku szkolnego. Usługa świadczona będzie pojazdami, które zostaną wskazane przez Wykonawcę. O fakcie świadczenia usługi pojazdem innym niż przedstawione w ofercie Wykonawca będzie zobowiązany do powiadomienia o fakcie Zamawiającego i przedłożenia odpowiednich dokumentów spełniających warunki SWZ. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego /ponad limit miejsc siedzących/ zwiększenia liczby przewożonych dzieci oraz powiadomi o fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów.
6. Wykonawca zapewni wszystkim przewożonym osobom miejsca siedzące oraz możliwość przewiezienia bagażu – plecaka szkolnego.
7. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu zapewnia Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
9. W ofercie należy podać cenę netto za jeden dzień wykonania danego zadania (w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 3 do SWZ).
10. Liczba dzieci w trakcie roku szkolnego może się nieznacznie zmienić z uwagi na migracje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132314,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132314,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132314,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pleszewskie Linie Autobusowe "GAEDIG-REISEN"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171023063

7.3.3) Ulica: św. Ducha 5

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132314,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-06-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.