eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c845fe-7a11-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczta elektroniczna: zp@wierzchoslawice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.

2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ww. Instrukcjami.

3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na ePUAP wynosi 150 MB.

4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca powinien podać adres
skrzynki ePUAP oraz adres poczty elektronicznej tak, aby umożliwić Zamawiającemu prowadzenie korespondencji. W przypadku nie podania adresu ePUAP lub adresu poczty elektronicznej w ofercie, Zamawiający będzie wysyłał wiadomości na skrzynkę ePUAP z której została wysłana oferta.

6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

7. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.

8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@wierzchoslawice.pl.

9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

10. Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .odt, .pdf, lub inny ogólnodostępny i bezpłatny format danych. Pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów dopuszczalnych rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dostępne są w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dostępne są w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii nr 1: Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka:
1) Przebieg linii komunikacyjnej:
1. Bobrowniki Małe - Granica
2. Bobrowniki Małe
3. Rudka -Wiata
4. Rudka-Szkoła
5. Komorów-Granica
6. Komorów - Wieś
7. Komorów
8. Komorów - Wał
9. Gosławice - Granica
10. Gosławice
11. Ostrów - Kruszgeo
12. Wierzchosławice - Granica
13. Wierzchosławice - Kolonia
14. Wierzchosławice UG
15. Wierzchosławice - Kolonia
16. Wierzchosławice - Granica
17. Ostrów - Kruszgeo
18. Kępa Bogumiłowicka – Dunajcowa
19. Kępa Bogumiłowicka

Rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne.

2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 2
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 2
b) soboty:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 2
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 2
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe – Kępa Bogumiłowicka: 2
- w ramach kierunku Kępa Bogumiłowicka – Bobrowniki Małe: 2
d) godziny odjazdów należy uzgodnić z Zamawiającym (rozkład jazdy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego)

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku (długość linii komunikacyjnej 16,50 km km):
styczeń - 124
luty - 112
marzec - 124
kwiecień - 120
maj - 124
czerwiec - 120
lipiec - 124
sierpień - 124
wrzesień - 120
październik - 124
listopad - 120
grudzień - 124
RAZEM: 1 460

Łączna ilość wozokilometrów: 24 090

Mapa przystanków dostępna jest na stronie internetowej: https://miip.geomalopolska.pl/imap/#gpmap=gp25.
Rozkład jazdy musi być zawsze konsultowany z Zamawiającym. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt

Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii nr 2: Mikołajowice - Wierzchosławice:

1) Przebieg linii komunikacyjnej:
1. Mikołajowice
2. Mikołajowice - Kościół
3. Mikołajowice - Sklep
4. Mikołajowice - Remiza
5. Mikołajowice - Stadion
6. Sieciechowice - Kiosk
7. Sieciechowice - Figurka
8. Bogumiłowice Kościół
9. Bogumiłowice PKP
10. Wierzchosławice UG
11. Wierzchosławice Skrzyżowanie
12. Wierzchosławice Dom Ludowy

Rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne.

2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 4
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 4
b) soboty:
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 2
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 2
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Mikołajowice – Wierzchosławice: 2
- w ramach kierunku Wierzchosławice – Mikołajowice: 2
d) godziny odjazdów należy uzgodnić z Zamawiającym (rozkład jazdy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego)

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku (długość linii komunikacyjnej 8,10 km km):

styczeń - 208
luty - 192
marzec - 216
kwiecień - 196
maj - 208
czerwiec - 204
lipiec - 208
sierpień - 212
wrzesień - 204
październik - 212
listopad - 204
grudzień - 200
RAZEM: 2 464

Łączna ilość wozokilometrów: 19 958,40

Mapa przystanków dostępna jest na stronie internetowej: https://miip.geomalopolska.pl/imap/#gpmap=gp25.
Rozkład jazdy musi być zawsze konsultowany z Zamawiającym. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt

Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii nr 3: Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy:

1) Przebieg linii komunikacyjnej:

1. Wierzchosławice Wola II
2. Wierzchosławice Wola I
3. Wierzchosławice - Skrzyżowanie
4. Wierzchosławice Basen
5. Wierzchosławice Dwudniaki - Sklep
6. Wierzchosławice - Trzydniaki
7. Wierzchosławice
8. Wierzchosławice - Szujec
9. Wierzchosławice - Szujec SKR
10. Wierzchosławice - Ośrodek Zdrowia
11. Wierzchosławice - Ośrodek Zdrowia
12. Łętowice Sklep (Hitpol)
13. Łętowice Pętla
14. Łętowice Szkoła
15. Łętowice Granica
16. Bogumiłowice Przed Mostem
17. Bogumiłowice Przed Mostem
18. Bogumiłowice - PKP
19. Wierzchosławice UG
20. Wierzchosławice - Skrzyżowanie
21. Wierzchosławice - Dom Ludowy

Rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne.

2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 1
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 1
b) soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 1
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 1
c) w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 2
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 2
d) godziny odjazdów należy uzgodnić z Zamawiającym (rozkład jazdy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego)

3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2023 roku (długość linii komunikacyjnej 15,40 km km):
styczeń - 66
luty - 56
marzec - 62
kwiecień - 62
maj - 66
czerwiec - 62
lipiec - 62
sierpień - 64
wrzesień - 58
październik - 64
listopad - 66
grudzień - 66
RAZEM: 754

Łączna ilość wozokilometrów: 11 611,60

Mapa przystanków dostępna jest na stronie internetowej: https://miip.geomalopolska.pl/imap/#gpmap=gp25.
Rozkład jazdy musi być zawsze konsultowany z Zamawiającym. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt

Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Dysponowanie, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu pasażerów, który posiada co najmniej 19 miejsc siedzących (z wyłączeniem kierowcy) - dla każdej z części na które Wykonawca składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.

2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą polegać na kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy również spółek cywilnych).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy odnośnie wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, tj. w przypadku:
1) zmiany ceny materiałów związanych z realizacją zamówienia – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, innych niż wskazane w pkt 1 – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2.
2. Zmiana wynagrodzenia na podstawie okoliczności wskazanych w ust. 1 odbywa się z zachowaniem następujących zasad:
1) okoliczności wskazane w ust. 1 pkt 1:
a) podstawą dla zastosowania zmiany wynagrodzenia jest zmiana cen materiałów używanych przy realizacji niniejszej umowy w wymiarze co najmniej 10 % w stosunku do ceny z dnia złożenia oferty w ujęciu rocznym, a w przypadku kolejnych waloryzacji w stosunku do wskaźnika cen produkcji w wysokości przyjętej we wcześniejszej waloryzacji;
b) dla ustalenia wynagrodzenia Strony posłużą się wskaźnikiem cen materiałów, ogłaszanym w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i dokonają zmian zgodnie z tym wskaźnikiem;
c) waloryzacja wysokości wynagrodzenia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy.
2) okoliczności wskazane w ust. 1 pkt 2:
a) miernikiem zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia jest przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, które na dzień ………………, wynosiło według GUS ………….zł brutto (zgodnie z datą podpisania umowy).
b) waloryzacja wysokości wynagrodzenia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy;
c) podstawą do dokonania waloryzacji jest wzrost o co najmniej 10 % w stosunku do wskaźnika bazowego, o którym mowa w pkt 2 lit. b.
3) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w oparciu o postanowienia ust. 2 nie może łącznie przekroczyć 10 % wysokości stawki za wozokilometr, aktualnej na dzień podpisania umowy.
Szczegółowe informacje zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik do SWZ.

3. W przypadku, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa przez dłuższy okres czasu (np. remont drogi), Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu. Strony dokonają̨ wówczas zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie przebiegu trasy i wynagrodzenia.
4. Wykonawca ma prawo do zgłaszania Zamawiającemu propozycji zmian rozkładu jazdy w trybie określonym w umowie
5. Zmiana cen biletów i opłat, o których mowa w ust. 1, może nastąpić w uzasadnionym przypadku:
1) na pisemny wniosek Wykonawcy;
2) na pisemne żądanie Zamawiającego.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wprowadzenie nowego cennika wymaga uprzedniej akceptacji (w formie pisemnej lub elektronicznej) Zamawiającego, który określa także termin wejścia w życie przedmiotowych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.