eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³dyty › "Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ma³dytach"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ma³dytach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W MA£DYTACH

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP MA£DYTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kopernika 13C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³dyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmaldyty@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spmaldyty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ma³dytach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05cb45ce-77bf-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00490558

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spmaldyty.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Dokumentacja postêpowania jest i w trakcie postêpowania bêdzie upubliczniana na stronie internetowej pod adresem https://spmaldyty.bip.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie za pomoc± miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikacji i przekazywania informacji za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: spmaldyty@wp.pl (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników do ofert). 3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia SPM.271.1.2022. 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 5. Sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ
oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie ePUAP oraz udostêpnionego przez mini portal Formularza do komunikacji. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email, w tym: 1) sposób i format sporz±dzenia i przekazywania informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). 2) dat± przes³ania informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ bêdzie w tym przypadku potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci z serwera pocztowego Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. 3) strony zobowi±zane s± do sprawdzania czy wiadomo¶æ e-mail nie zosta³a przekierowana do folderu „Spam”. 4) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej, 7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 9. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 10. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy: 1) wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. – o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub 2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332). 11. Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej elektronicznej okre¶lone s± w rozdzia³ach 16 i 21 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: * administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³dyty, ul. Kopernika 10, 14-330 Ma³dyty, tel. 89 758 61 24; * Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Pani Emilia Tyszecka: adres do korespondencji: Urz±d Gminy w Ma³dytach, ul. Kopernika 10, 14-330 Ma³dyty, tel. 89 758 61 24; * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Zagospodarowanie cmentarza komunalnego w miejscowo¶ci Zajezierze w Gminie Ma³dyty", prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.); * odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; * Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; * obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; Og³oszenie nr 2021/BZP 00256501/01 z dnia 2021-11-04 2021-11-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; * nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPM.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Ma³dytach, przy ul Kopernika 13c 14-330 Ma³dyty spe³niaj±cego wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1, wed³ug rzeczywistych potrzeb zamawiaj±cego ilo¶ci szacunkowej 40 000 litrów.
2. Punkt poboru: Szko³a Podstawowa im. Miko³aja Kopernika w Ma³dytach 14-330 Ma³dyty ul. Kopernika 13c.
3. Minimalne parametry oleju w temperaturze referencyjnej:
• warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ – 42,6 MJ/kg
• gêsto¶æ w temperaturze 15ºC nie wy¿sza ni¿ – 860,0 kg/m³
• lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20ºC nie wiêksza ni¿ – 6,00mm²/s,
• temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ – 56ºC
• temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ – (-20ºC)
• pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01% (m/m)
• zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10% (m/m)
• zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
• barwa czerwona
4. Dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie w ci±gu 2 dni roboczych i ilo¶ciach zgodnych
z potrzebami zamawiaj±cego w jednorazowych dostawach po ok. 5 000 litrów.
5. Zlecenia dostawy bêd± sk³adane w formie telefonicznej, lub za pomoc± poczty elektronicznej
w dniach i godzinach pracy jednostki od 7:00 do 15:00.
6. Faktyczna ilo¶æ realizowanych dostaw bêdzie zale¿na od potrzeb zamawiaj±cego. Ilo¶æ oleju opa³owego w okresie trwania umowy nie jest mo¿liwa do okre¶lenia w sposób ¶cis³y, gdy¿ zale¿na jest od warunków meteorologicznych, niezale¿nych od zamawiaj±cego.
7. Ilo¶ci wskazane w SWZ s± wielko¶ciami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie zu¿ycia
w poprzednich okresach. Ilo¶ci te przyjête bêd± do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej.
8. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ umowa realizowana bêdzie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysoko¶ci zabezpieczonych w umowie ¶rodków, a wykonawcy nie przys³uguje roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego z tytu³u niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
9. Dostawy realizowane bêd± w³asnym transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego lekkiego.
10. Roz³adunek oleju opa³owego z autocysterny do zbiornika odbywaæ siê bêdzie przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
11. Transport paliwa winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.
12. Odbiór oleju odbywaæ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± zamawiaj±cego, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê zainstalowanych na jednostkach dostawczych wykonawcy na podstawie wystawionego dokumentu dostawy.
13. Jednostk± rozliczeniow± bêdzie 1 m3 dostarczonego oleju opa³owego do zbiorników kot³owni Zamawiaj±cego mierzony wg. aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu.
14. Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego wykonawca dostarczy aktualne ¶wiadectwo jako¶ci lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e oferowane paliwo spe³nia wymagania zamawiaj±cego, a jego parametry fizyczne, chemiczne oraz cieplne bêd± równe, b±d¼ lepsze ni¿ wymienione wy¿ej.
15. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego – Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy.
16. W przypadku wyst±pienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiaj±cego wynik³ej i udowodnionej z winy z³ej jako¶ci oleju, Wykonawca pokryje koszty napraw.
17. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³niania obowi±zków wynikaj±cych z ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi (Dz. U z 2021 r. poz.1857) w szczególno¶ci do rejestracji umowy na dostawê oleju opa³owego do zamawiaj±cego, rejestracji zg³oszeñ dostaw w systemie, monitorowania przewozu towarów.
18. Standardy jako¶ciowe:
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostêpnym towarem oferowanym przez liczne podmioty i posiada ustalone wymagania jako¶ciowe tj. konkretne i typowe cechy okre¶laj±ce ten przedmiot zamówienia. Standardy jako¶ciowe oleju opa³owego s± ustalone i znormalizowane. Ka¿dy z dostawców musi zapewniæ parametry oleju opa³owego zgodne z norm± PN-C-96024:2011 oraz ustaw± Prawo Energetyczne i rozporz±dzeniami wykonawczymi do niej aby uzyskaæ koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone
w art. 112 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: - posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia warunek Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów o którym mowa w danym punkcie musi byæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku
w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ. O¶wiadczenie to sk³ada wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona. Na podstawie art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w zwi±zku z art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Opatrzone po¶wiadczeniem zgodno¶ci cyfrowe odwzorowanie dokumentu koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c nastêpuj±ce dokumenty:
a) o¶wiadczenie o ustanowieniu pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; o¶wiadczenie nale¿y do³±czyæ do oferty w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii,
b) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielne dokumenty wymienione w dziale 13 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c) dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt 1 i 2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie we w³asnym imieniu.
2)Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3)Wype³niaj±c formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono we wzorze/projekcie umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 10:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Obligatoryjna przes³anka wykluczenia z postêpowania :
z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.