Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422092/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00438122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00492896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont muru obwodowego kościoła p. w. Najświętszej Maryi Panny Łaskawej oraz cmentarza przykościelnego w miejscowości Obryta, gm. Warnice.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warnice 66
1.5.2.) Miejscowość: Warnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90
1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3777dbd-5df2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont muru obwodowego kościoła p. w. Najświętszej Maryi Panny Łaskawej oraz cmentarza przykościelnego w miejscowości Obryta, gm. Warnice.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3777dbd-5df2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont muru obwodowego kościoła p. w. Najświętszej Maryi Panny Łaskawej oraz cmentarza przykościelnego w miejscowości Obryta, gm. Warnice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.25.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1130081,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont muru obwodowego kościoła p. w. Najświętszej Maryi Panny Łaskawej oraz cmentarza przykościelnego w miejscowości Obryta, gm. Warnice.”
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 64/1, 64/2, 417 obręb Obryta, gmina Warnice.
3. Obiekt, gdzie będą realizowane roboty budowlane jest objęty jest ochroną konserwatorską na mocy decyzji nr Kl.3-5340/65/89 z dnia 26.06.1989 r., rejestr nr 1099.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Zadanie A – mur obwodowy:
a) remont muru obwodowego przy kościele Filialnym p.w. NMP Łaskawej w Obrytej (gmina Warnice) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, programem prac konserwatorskich, Decyzją nr 26/2021 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie, Decyzją nr 50/2021 Starosty Pyrzyckiego Pozwolenia na budowę oraz obowiązującymi przepisami prawa.
2) Zadanie B – alejka spacerowa:
a) budowa alejki spacerowej oraz zjazdu z drogi gminnej. Alejka przebiega pomiędzy istniejącymi nagrobkami, omija kościół od strony zachodniej i łączy się z istniejącym dojściem do kościoła. Od strony wjazdu na teren cmentarza należy wykonać utwardzenie pod istniejący kontener śmietnikowy i planowany kompostownik. Dodatkowo, wzdłuż alejki, należy zamontować sześć lamp solarnych. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiOR, Decyzją nr 373/2023 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie, Decyzją nr 50/2021 Starosty Pyrzyckiego Pozwolenia na budowę, Zgodą nr 1/2023 Wójta Gminy Warnice na lokalizację zjazdu z drogi gminnej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3) Pozostałe:
a) Zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie (zgodnie z decyzjami wydanymi przez WKZ)
b) obsługa geodezyjna;
c) inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD;
d) opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa;
e) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
f) uzyskanie wszelkich odbiorów od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie zgodnie z Decyzjami WKZ,
g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do zrealizowanych robót budowlanych (osobno dla każdego z zadań A i B).
5. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z: dokumentacją projektową, programem prac konserwatorskich, decyzjami administracyjnymi, dokumentacją formalno-prawną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.) i ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2023 r. poz. 1904 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
6. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
7. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w SWZ, dokumentacji projektowej, programie prac konserwatorskich, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W celu przygotowania właściwej ceny ofertowej przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.
8. Zamawiający posiada:
a. Decyzję 373/2023 Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie znak: ZN.5142.29.2023.AM z dnia 17 marca 2023 r.,
b. Decyzję 26/2021 Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie znak: ZN.5142.4.2021.MS z dnia 12 stycznia 2021 r.,
c. Pozwolenie na budowę nr 54/2023 z dnia 12 maja 2023 r.,
d. Pozwolenie na budowę nr 50/2021 z dnia 17 marca 2021 r.,
e. Zgoda nr 1/2023 z dnia 3 kwietnia 2023 r. na lokalizację zjazdu z drogi gminnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1390000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1390000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska „Podgórski” Tomasz Podgórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810880876
7.3.3) Ulica: Strachocin
7.3.4) Miejscowość: Strachocin
7.3.5) Kod pocztowy: 73-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1390000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na wybranych odcinkach: km 80+631 (82+951) - km 81+886 (84+206), 92+157 (94+470) - 92+837 (95+150) i 110+222 (112+542) -111+032 (113+352) - nr postępowania 104/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.