eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Wymiana kotła gazowego w siedzibie Nadleśnictwa Milicz



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotła gazowego w siedzibie Nadleśnictwa Milicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 18

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: milicz@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: milicz.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/9160002001

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotła gazowego w siedzibie Nadleśnictwa Milicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-496a0560-5cf2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00235490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana kotła gazowego w siedzibie Nadleśnictwa Milicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła gazowego na nowy jednofunkcyjny – spełniający aktualne normy dotyczące emisyjności. Zakres prac niezbędnych do wykonania:
1. Spuszczenie wody z instalacji co.;
2. Demontaż istniejącego kotła i przygotowanie do transportu na złom (sprzedaż złomu na Nadleśnictwo Milicz);
3. Dostawa i montaż nowego kotła gazowego z zamkniętą komorą spalania wraz z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej pionowej 140-160 l. Zasobnik musi być przystosowany do ogrzewania za pomocą grzałek elektrycznych o mocy 3 kW. Moc kotła 50 kW z modulacją mocy w przedziale 5,5-50 kW;
4. Montaż armatury zaworowej oraz orurowania w technologii miedzi lub stali łączonej metodą zaciskania;
5. Montaż grup bezpieczeństwa co i cwu, zawory bezpieczeństwa – 6 bar dla cwu i 2,5-3 bar dla co wraz z naczyniami przeponowymi o pojemności co – 100 l i cwu – 25-30 l;
6. Montaż pomp obiegowych cwu i co, aparatury niezbędnej dla działania urządzeń jak wyżej oraz urządzeń sterujących kotłem;
7. Montaż wkładu kominowego – spalinowego ze stali kwasoodpornej wg wytycznych producenta;
8. Montaż neutralizatora skroplin z odprowadzeniem do studni schładzającej;
9. Prace elektryczne niezbędne do podłączenia kotła oraz montaż grzałek w zasobniku cwu;
10. Rozruch i uruchomienie nowego kotła;
11. Prace budowlane – uzupełnienie tynków po przebiciach, ewentualne uzupełnienie ubytków w ścianach lub w posadzce;
12. Wykonanie próby szczelności wew. instalacji gazowej oraz co i cwu wraz z wystawieniem stosownych protokołów szczelności;
13. Przedłożenie opinii kominiarskiej po podłączeniu kotła.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83641,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221880913

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 2

7.3.4) Miejscowość: Uciechów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83641,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.