Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410060/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
- 2023/BZP 00429803/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Lipinki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipinki 53
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 134477021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8221441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Lipinki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a72649f-5935-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053749/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Lipinki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnym Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Lipinki. Zakres zamówienia obejmuje:1) Wymiana okien zewnętrznych na okna PCV o współczynniku U=0,9 W/m2*K, montaż nawiewników ciśnieniowych w oknach budynku, wymiana drzwi oraz malowanie elewacji z wyłączeniem elewacji północnej, zabezpieczenie podłóg na sali przed uszkodzeniem i zarysowaniem podczas trwania robót,
2) Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła - montaż bezkanałowych jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła,
3) Modernizacja systemu oświetlenia - wymiana i montaż oświetlenia halogenowego na oświetlenie typu led o mocy 200W - 24 szt.,
4) Modernizacja systemu grzewczego - montaż nagrzewnic wodnych, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, demontaż starej instalacji, doprowadzenie instalacji do nagrzewnic, prace adaptacyjne w kotłowni, próby szczelności i roboty towarzyszące,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części 1 zamówienia – dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 715995,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Lipinki. Zakres zamówienia obejmuje:1) Docieplenie ścian zewnętrznych - ocieplenie styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK, grubości 0,08 m, współczynnik U=0,155 W/m2*K wraz z robotami towarzyszącymi,
2) Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - ocieplenie wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,035 W/mK, grubości 0,21 m, współczynnik U=0,149 W/m2*K,
3) Modernizacja systemu grzewczego ,wykonanie montażu pompy ciepła powietrze/woda wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania,
4) Modernizacja systemu oświetlenia - wymiana i montaż: opraw ledowych o mocy 24W - 14 szt., 40W – 7 szt. - paneli ledowych 20W - 11 szt.,
5) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy nieprzekraczającej 15,75 kWp oraz magazynem energii o pojemności co najmniej 15 kWh z przebudową istniejącego chodnika,
6) Wydatki niekwalifikowane- Izolacja przeciwwilgociowa i termiczna tarasu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :dla części 2 zamówienia – dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 493775,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 847937,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911236,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847937,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380006313
7.3.3) Ulica: ul. Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847937,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576796,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684780,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576796,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380006313
7.3.3) Ulica: ul. Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576796,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.