Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424652/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00435208/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00442199/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: faks (22) 755 23 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f97d7009-5c36-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.106.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych.
2. Zakres zamówienia
2.1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Zamawiający będzie dokonywał bezgotówkowego, sukcesywnego zakupu paliw, tj.:
a. oleju napędowego ON, spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. 2015 poz. 1680);
b. benzyny bezołowiowej Pb-95, spełniającej wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. 2015 poz. 1680).
2.2. Przewidywana ilość paliwa, która będzie zakupiona w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy:
17 000 litrów oleju napędowego,
20 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb-95,
Minimalna ilość paliwa, jaka zostanie zakupiona w ramach umowy wynosi: 15000 litrów oleju napędowego, oraz 18000 litrów benzyny bezołowiowej Pb-95.
3. Warunki realizacji zamówienia:
Zakup paliwa dokonywany będzie na terenie całego kraju (RP) za pomocą kart do bezgotówkowych transakcji tzw. ,,kart flotowych”, na stacjach paliw którymi będzie dysponował Wykonawca, tj.: co najmniej 80 (osiemdziesiąt) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym minimum 4 (czterema) na terenie każdego województwa oraz co najmniej 1 (jedną) w granicach administracyjnych Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2014 r., poz. 1853, z późn.zm.) i umożliwiać dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiającemu kart flotowych. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy utrzymywać będzie wymagany stan sieci stacji paliw.
Karty do bezgotówkowych transakcji winny być wystawione na każdy z pojazdów będących własnością Zamawiającego. Obecnie Zamawiający (Kupujący) posiada 31 środków transportu. Każda karta będzie zabezpieczona kodem PIN. Ponadto każda karta będzie zawierać następujące informacje:
i. nazwę Kupującego,
ii. numer rejestracyjny środka transportu, którego dotyczy,
iii. datę ważności karty.
Przedmiot zamówienia jest produktem o ustalonych standardach jakościowych, które zostały określone powyżej i wymagania te odnoszą się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Cena zakupu przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty związane z cyklem życia produktu, tj. obejmuje koszty wytworzenia, sprzedaży oraz dystrybucji. Produkt w wyniku wykorzystania ulega całkowitemu zużyciu (spaleniu), w związku z czym nie ma dodatkowych kosztów jego utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lotos Paliwa Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182
7.3.3) Ulica: ul. Elbląska 135
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów hemodializ dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego wraz z dostawą do zakładowej stacji paliw, adres: Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, na potrzeby własne PGK Wolsztyn.
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- "Zakup paliw płynnych ON i PB 95"
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego w Goniądzu i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz
- Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w 2024 roku.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.