eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Remont drogi gminnej nr 292904K w km od 0+118,00 do km 0+330 w miejscowości Złockie, Gmina Muszyna"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 292904K w km od 0+118,00 do km 0+330 w miejscowości Złockie, Gmina Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 292904K w km od 0+118,00 do km 0+330 w miejscowości Złockie, Gmina Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a7c0ca1-6825-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont drogi gminnej nr 292904K w km od 0+118,00 do km 0+330 w miejscowości Złockie, Gmina Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190050,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 292904K w km od 0+118,00 do km 0+330 w miejscowości Złockie, Gmina Muszyna”.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
Zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane przewidziane do realizacji na podstawie Zaświadczenia Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6743.1824.2022 z dnia 10.08.2022r. o nie wniesieniu sprzeciwu w przedmiocie wykonania robót budowlanych polegających na remoncie chodnika w kilometrażu 0+118,00 – 0+330,00 drogi gminnej nr 292904K na dz. nr 338/6, 338/4, 338/5, 353/10 położonych w obrębie ewidencyjnym Złockie, gm. Muszyna.
Remont chodnika będzie polegał na:
- wymianie uszkodzonej podbudowy oraz utwardzenia z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm,
- wymianie uszkodzonej podbudowy oraz utwardzenia z tłucznia o gr. 15 cm,
- wymianie zniszczonej nawierzchni z kostki betonowej,
- wymianie zniszczonych krawężników o wym. 15x30 cm oraz obrzeży o wym. 30x8 cm,
- instalacji oznakowania drogowego,
- instalacji urządzeń oświetlenia drogowego.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przyjęcie terenu budowy i utrzymanie porządku w miejscu realizacji robót budowlanych,
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego nie później niż na dzień podpisania umowy oraz wprowadzenie zmian do harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Aktualizacja i zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
c) harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym,
d) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających właściwe do wyrobu atesty, świadectwa pochodzenia z obszaru Unii Europejskiej, świadectwa dopuszczenia w budownictwie, certyfikatów, deklaracji zgodności z PN,
e) utrzymywanie terenu wokół miejsca prowadzonych robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
f) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ w trakcie wykonywania robót budowlanych,
g) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności przekazanie dokumentów o których mowa w §10 umowy,
h) umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu umowy, w tym postępu w realizacji robót budowlanych lub dokumentacji technicznej, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności dotyczących realizacji przedmiotu umowy,
i) zapewnienie Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego dostępu do każdego miejsca, gdzie roboty budowlane w związku z umową będą lub są wykonywane,
j) uporządkowanie miejsca wykonywania robót budowlanych po ich wykonaniu,
k) w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu umowy Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu umowy lub usuwania ewentualnych wad. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, który wykonuje przy pomocy Podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy, dostawcy lub osób/podmiotów trzecich, którymi będzie się posługiwał przy realizacji przedmiotu umowy jak za działania i zaniechania własne.
l) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
m) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt w tym zabezpieczenia dostawy mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów, w tym w szczególności:
- doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków,
- zasilanie energią elektryczną,
- łączność telefoniczną,
- tymczasowe drogi dojazdowe na plac budowy,
- inne niezbędne elementy zaplecza i usługi z tym związane,
n) wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowo) istniejących urządzeń technicznych i znaków geodezyjnych w obrębie realizacji robót.
o) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego.
p) zapewnienie ciągłości funkcjonowania przekładanych sieci w sposób uzgodniony z podmiotami zarządzającymi daną siecią.
q) prowadzenie dokumentacji fotograficznej obrazującej przebieg realizacji robót z uwzględnieniem specyfikacji robót.
r) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych, a przed dokonaniem odbioru końcowego oraz przywrócenie i uporządkowanie zajętego i przyległego terenu do stanu co najmniej sprzed realizacji robót budowlanych, w tym ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dróg dojazdowych (obszary uszkodzone w trakcie realizacji robót).
s) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
t) wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów w tym także budowlanych (śmieci, gruz i inne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238512,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340072,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238512,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY I MALARSKO TAPECIARSKI S.C. LESŁAW SZYMAŃSKI RYSZARD SZYMAŃSKI ALEKSANDRA SZYMAŃSKA 33-370 MUSZYNA, ZŁOCKIE 81

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Szymańska , Lesław Szymański, Ryszard Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341007811

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238512,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.