eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Zakup i dostawa ekogroszku na potrzeby Gminy Skomlin w sezonie grzewczym 2023/2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ekogroszku na potrzeby Gminy Skomlin w sezonie grzewczym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOMLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trojanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skomlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-346

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 44 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skomlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skomlin.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c76dded-6429-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ekogroszku na potrzeby Gminy Skomlin w sezonie grzewczym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c76dded-6429-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050662/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywny zakup i dostawa węgla w sezonie grzewczym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249277,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa ekogroszku na potrzeby Gminy Skomlin w sezonie grzewczym 2023/2024” luzem w ilości 180 ton.
Miejsce oraz wielkość dostaw określone zostały w załączniku nr 5 do SWZ, będącym jednocześnie wykazem płatników.
Zamawiający na podstawie art. 31a ust. 1 pkt. 3 ustawy o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1542 z zm.) zwolniony jest w części od akcyzy dla wyrobów węglowych, których szczegóły zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ. Ekogroszek powinien być dostarczony luzem. Zamawiający nie dopuszcza ekogroszku workowanego. Ekogroszek powinien być wysokiej jakości, która zapewni prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych oraz będzie odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm i spełniać poniższe parametry:
1) Wartość opałowa: minimum 25 MJ/kg
2) Uziarnienie: 5-25 mm
3) Zawartość popiołu: do 5 %
4) Wilgotność: do 10 %
5) Zawartość siarki - do 0,6%
Zamawiający zastrzega, że parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone przy dostawie aktualnym certyfikatem lub świadectwem jakości paliw stałych. Wykonawca dostarczać będzie ekogroszek własnym transportem i na własny koszt. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem dostarczonego ekogroszku. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodnie z przyjętymi normami i przepisami, a w szczególności do terminowej dostawy pełnowartościowego ekogroszku. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za straty wynikłe z udokumentowanego uszkodzenia urządzeń kotłowni w wyniku dostarczenia przez Wykonawcę ekogroszku o jakości niezgodnej z określonymi wyżej parametrami w wysokości poniesionej szkody. Odbioru dostawy ekogroszku dokonywać będą pracownicy Urzędu Gminy Skomlin. Certyfikat lub świadectwo jakości paliw stałych jest niezbędnym warunkiem przyjęcia dostawy. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest przekazać Certyfikat lub świadectwo jakości paliw stałych oraz dokument dostawy potwierdzający ilość dostarczonego ekogroszku (WZ) osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217857,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221714,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217857,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Beata Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691478876

7.3.3) Ulica: Biała 49

7.3.4) Miejscowość: Rząśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217857,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.