eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługi medyczne do celów badań profilaktycznych w 2024 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi medyczne do celów badań profilaktycznych w 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 261 872 339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi medyczne do celów badań profilaktycznych w 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e51ccc-7ee0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084833/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi medyczne do celów badań profilaktycznych w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ozjw3964.wp.mil.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ozjw3964.wp.mil.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ regulamin korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024/Z

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są badania diagnostyczne i konsultacje specjalistyczne wymagane z zakresu medycyny pracy dla kadry i pracowników JW Nr 3964 i jednostek organizacyjnych MON będących na zaopatrzeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto(X) – znaczenie 60%,
2) Lokalizacja (Y) - znaczenie 40%.
Ad. 1) Kryterium nr 1: Cena (X) - będzie obliczane wg wzoru:

Cena najkorzystniejszej oferty
Lp. C /ilość punktów/ = ---------------------------------------- x 60
Cena ofertowy badanej

Ad. 2) Kryterium nr 2: „Lokalizacja” (Y) - będzie obliczane następująco:
- Lokalizacja świadczenia usług w odległości do 3, 0 km od obiektu Zamawiającego – 40 pkt;
- Lokalizacja świadczenia usług w odległości od 3, 1 km do 6,0 km od obiektu Zamawiającego – 30 pkt;
- Lokalizacja świadczenia usług w odległości od 6, 1 km do 9,0 km od obiektu Zamawiającego – 20 pkt;
- Lokalizacja świadczenia usług w odległości pow. 9,0 km od obiektu Zamawiającego – 10 pkt.
Ocena odległości w km /z dokładnością do 100 metrów/ od obiektu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Rakowieckiej 2 w Warszawie (Ambulatorium JW 3964) będzie dokonywana do najdalszej placówki medycznej świadczenia usług (w przypadku świadczenia usługi w kilku obiektach). Odległość będzie liczona najkrótszą trasą drogową na podstawie google maps. Maksymalna liczba punktów zostanie przypisana ofercie tego Wykonawcy, którego najdalsza placówka znajduje się najbliżej obiektu Zamawiającego, w granicach m.st. Warszawy. Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego
3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2023 r., poz. 991).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) środki finansowe i/lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 370.000,00 zł,
b)polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż: 370.000,00 zł.
Jeżeli dotyczy: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej i/lub polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
z należytą starannością minimum dwie usługi z zakresu badań profilaktycznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 370 000,00 zł brutto (każda usługa) oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje
z wykonanych usług;
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli umożliwi osobom kierowanym przez lekarzy zamawiającego możliwość telefonicznego umówienia terminu wizyty (dzień i godzina wizyty) – Oświadczenie własne Wykonawcy;
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli umożliwi badanemu odbiór wyników badań laboratoryjnych zdalnie przez Internet, oraz możliwość ich wydrukowania przez badanego - Oświadczenie własne Wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdz. 18 SWZ:
1) wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami ustawy z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r., poz. 654);
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości minimum 370 000,00 zł,
3) dowód zawarcia umowy ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż: 370 000,00 zł, wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia.
Jeśli dotyczy: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość środków finansowych i/lub zdolności kredytowej oraz polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
4) wykaz usług (minimum 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zamówienia) wykonana nie wcześniej niż w okresie ostatnich
3 lat i o wartości nie mniejszej niż: 370 000,00 zł brutto każda usługa
oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych usług,
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Do wykazu Wykonawca dołącza dowody określające, czy usługa została wykonana należycie (referencje);
5) zobowiązanie Wykonawcy do kontynuacji ubezpieczenia w okresie obowiązywania umowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 10 do SWZ.
6) oświadczenie własne Wykonawcy o umożliwieniu osobom kierowanym przez lekarzy zamawiającego możliwości telefonicznego umówienia terminu wizyty (dzień i godzina wizyty);
7) oświadczenie własne Wykonawcy o umożliwieniu badanemu odbioru wyników badań laboratoryjnych zdalnie przez Internet oraz możliwość
ich wydrukowania przez badanego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego dostarczy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy odnośnie braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
5) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
odnośnie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1689) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z Rozdz. 21 SWZ:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
3. W wypadku nie wniesienia wadium, wniesienia go w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywania wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą
lub złożenia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt. 3 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1
pkt 14 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
11 1010 1010 0029 4513 9120 1000 o jego wniesieniu w terminie decyduje data zaksięgowania środków na rachunek bankowy Zamawiającego;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie dokonania wpłaty wadium. Na poleceniu przelewu należy wpisać:
„Wadium – postępowanie nr ……………. „…………………………..”.
7. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 1-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 98 ustawy.
9. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie
z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Rozdz. 7 SWZ i załącznikiem nr 4 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.