Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00463395/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00476694/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2023/BZP 00006669/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup abonamentów dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych korzystających z usług sportowych i rekreacyjnych, dofinansowanych z ZFŚS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Górczewska 8
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484567
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00463395/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie, od dnia zawarcia umowy na okres 12 miesięcy, abonamentów dla osób korzystających z usług sportowych i rekreacyjnych w ramach pakietów abonamentu udostępnionego przez Wykonawcę dla pracowników, osób towarzyszących
i dzieci pracowników Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia polega na umożliwieniu Uczestnikom Programu nielimitowanego dostępu do usług w całej Polsce w wyznaczonych obiektach sportowych, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy o współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie abonamentów dla osób korzystających z usług sportowych i rekreacyjnych w ramach pakietów abonamentu udostępnionego przez Wykonawcę dla pracowników, osób towarzyszących i dzieci pracowników Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizował przedmiot Umowy od dnia przekazania przez Zamawiającego pierwszej listy użytkowników, o której mowa w §3 ust. 4 Umowy, przez okres 12 miesięcy, bądź do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust.1 w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
Przedmiot zamówienia polega na umożliwieniu Uczestnikom Programu nielimitowanego dostępu do usług w całej Polsce w wyznaczonych obiektach sportowych, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy o współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) jeżeli, w zakładanym okresie realizacji usług tj. 12 miesięcy od dnia jej zawarcia, kwota umowy nie zostanie w pełni zrealizowana; termin zakończenia umowy może zostać odpowiednio przesunięty w celu umożliwienia realizacji usługi w pełnym wymiarze kwotowym.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) Konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z przyczyn zależnych od Zamawiającego. W takiej sytuacji strony mogą uzgodnić przesunięcie terminu realizacji umowy.
3) Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
4) Strony postanawiają, że w przypadku zmian:
i. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
ii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub
iii. wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
iv. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
5) strony wprowadzą zmianę wysokości Wynagrodzenia odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie.
6) Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę kwoty lub poprzez zgłoszenie zastrzeżeń i żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji.
7) W celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że z żądaniem zmiany Wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegółowych kalkulacji niezwłocznie po otrzymaniu żądania Zamawiającego.
8) Zmiana wysokości Wynagrodzenia nastąpi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym jeżeli zmiana kosztów Wykonawcy nastąpiła przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie uwzględniała także zmianę wysokości kosztów ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisów prawa, a przed datą dokonania zmiany Umowy.
9) W przypadku braku możliwości porozumienia się odnośnie nowego cen jednostkowych i nowego formularza cenowego, strony rozwiążą łączącą ich umowę w całości, lub jedynie w odniesieniu do nieuzgodnionych pozycji. Kara umowna przewidziana w §7 ust. 2 pkt. 1 nie ma w takim przypadku zastosowania.
2. Mając na względzie wymogi wynikające z art 439 ust. 1 ustawy pzp, w sytuacji dynamicznie zmieniających się cen, braku regulatora cen, strony ustalają następującą procedurę zmiany cen jednostkowych:
1) Po upływie 6 miesięcy od przystąpienia do realizacji umowy, Wykonawca jest uprawniony do złożenia wniosku o zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie, pod warunkiem przekroczenia wzrostu poziomu cen usług ponad próg opisany w pkt. c.
Pełna treść zakresu i rodzaju zmian umowy znajduje się we "Wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ" - po modyfikacjach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-09 12:00
Po zmianie:
2022-12-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-09 12:30
Po zmianie:
2022-12-12 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-07
Po zmianie:
2023-01-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
- Organizacja aktywności sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r. - 2 Części.
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.