eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY PAPIEROWYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PAPIEROWYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PAPIEROWYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa4bc96-5f29-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa papierowych środków higienicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 81/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609789,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Papier toaletowy biały, dwuwarstwowy w rolce. Skład: makulatura i celuloza, lub makulatura. Długość roli: 110 m - 112 m, szerokość roli: 13 cm - 14 cm, średnica rolki: 14 cm - 15 cm. Dozowany po jednym listku. Ilość listków w roli od 620 - 650, długość listka: 17 cm - 18 cm. Wewnętrzna średnica gilzy 4,4 - 4,6 cm. Gramatura całkowita min 30 g/m2. Usuwanie gilzy z rolki łatwe, bez konieczności odrywania od listków. Opakowanie zbiorcze zawiera 12 rolek. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. Produkt posiada certyfikat ekologiczny. rolka 11 900
2 Ręcznik papierowy biały jednowarstwowy w rolce. Skład: makulatura i celuloza, lub makulatura. Ręcznik centralne dozowany po jednym listku, posiadający certyfikat dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wymiary - długość roli: 280 - 300 m, szerokość roli: 19 - 20 cm, średnica roli: 19 cm - 20cm. Ilość listków w roli od 823-858, długość jednego listka od 34 - 35 cm. Wewnętrzna średnica gilzy 5,9 - 6,2 cm. Gramatura całkowita minimum 22 g/m2. Usuwanie gilzy z rolki łatwe, bez konieczności odrywania od listków. Opakowanie zbiorcze zawiera 6 rolek. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. Produkt posiada certyfikat ekologiczny. rolka 4 150
3. Ręcznik papierowy biały, dwuwarstwowy. Skład: celuloza i makulatura, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania funkcjonującym u Zamawiającego. Posiadający dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Długość roli: 148 - 150 m, szerokość roli 21-21,5 cm, średnica roli: 19 -19,5 cm. Wewnętrzna średnica gilzy 3,8-4,0 cm. Gramatura całkowita minimum 38 g/m2. Ręcznik wraz z plugiem ułatwiającym montaż, który jest integralną częścią ręcznika. Opakowania zbiorcze zawiera 6 rolek. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. Produkt posiada certyfikat ekologiczny. rolka 1 400
4. Ręcznik papierowy, do higieny pacjenta, wykonany ze specjalnej wysoko chłonnej i wytrzymałej celulozy w technologii air-laid (napowietrzanie włókien celulozowych). Ręcznik biodegradowalny, składany, w kolorze białym. Wymiar ręcznika 40 x 70 cm (+/-5%). Gramatura min 60g/m². Ręcznik miękki w dotyku dla pacjenta, nie rozrywa się po namoczeniu, nie pyli. Opakowanie zawiera 100 szt (listków). Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. op 350
5. Czyściwo papierowe w roli, jednowarstwowe. Skład: celuloza + makulatura, celuloza lub makulatura, nie pozostawia pyłu (niepylne). Długość roli:1000 -1100 m, szerokość roli: 24,5 -25 cm, średnica roli: 37 - 38,5cm. Wewnętrzna średnica gilzy 7,0 - 7,5 cm. Gramatura całkowita minimum 24 g/m2. Czyściwo wielozadaniowe pasujące do systemu dozowania Tork W1 zamontowanego u Zamawiającego. Opakowanie zawiera 1 lub 2 rolki. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. Produkt posiada certyfikat ekologiczny. rolka 50
RAZEM

Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności



LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności Termin
1. minimalny termin ważności zgodny z zaleceniami producenta
2. czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru 2 dni robocze
3. czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego 5 dni robocze
4. każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności zgodny z zaleceniami producenta
5. Maksymalna liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy lub urządzenia na nowe/możliwość dowolnej wymiany w okresie trwania gwarancji – ze względów na rozmiary itp. – przedmiotów dostawy pod rygorem nienaruszenia opakowania 1 raz
6. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie (miesiące, ale nie krócej niż okres upływającej bezpłatnej gwarancji) 12 miesięcy
7. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu – z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie pokrywa dostawca
8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie 12 miesięcy


Wykonawca w ramach realizacji umowy dostarczy nieodpłatnie wyposażenie dodatkowe, wg ilości i specyfikacji wskazanej poniżej. Wyposażenie dodatkowe, zamawiane będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego, wraz z miesięcznymi zamówieniami podstawowego asortymentu. Wyposażenie dodatkowe, nie będzie podlegać zwrotowi po zakończeniu realizacji umowy.

Wyposażenie dodatkowe:
Lp. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp..) J.m. Ilość jednostek miary

1. Dozownik przeznaczony do dozowania asortymentu po jednym listku z Pakietu I poz. 1, wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, kolor biały, zamykany na kluczyk, wyposażony system dozowania, który wyklucza dostęp osób nieupo-ważnionych. szt 50
2. Dozownik przeznaczony do dozowania asortymentu po jednym listku z Pakietu I poz. 2, wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, kolor biały, zamykany na kluczyk, wyposażony system dozowania, który wyklucza dostęp osób nieupo-ważnionych. szt 30
3. Dozownik przeznaczony do dozowania asortymentu z Pakietu I poz. 3, wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, kolor biały, zamykany na kluczyk, wyposażony sys-tem dozowania, który wyklucza dostęp osób nieupoważnionych. szt 15
4. Stojak podłogowy przeznaczony do dozowania asortymentu z Pakietu I poz. 5, umożliwiający odrywanie czyściwa, wykonany z metalu/stali lub tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfek-cyjnych. szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.5.) Wartość części: 429696,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia J.m. Ilość jednostek miary Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta
1. Ręcznik w roli centralnego dozowania, kolor biały, jednowarstwowy, gofrowany, celuloza 100%. Wymiary: długość rolki 120 - 125 m, szerokość rolki 20 - 21 cm, średnica rolki 13,0 - 14,4 cm. Gramatura minimum: 22g/m². Perforacja minimum: od co 24 cm do 35 cm. Usuwanie gilzy z rolki łatwe, bez konieczności odrywania i niszczenia wstęg papieru. Opakowanie zbiorcze zawiera 12 sztuk. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. rolka 19 100
2. Prześcieradło papierowe w roli, gofrowane, dwuwarstwowe, celuloza 100%, kolor biały, perforowany co 37cm-40cm, gramatura minimum 2 x 15g/m². Wymiary - szerokość wstęgi: 50cm - 55 cm, długość roli: 75 - 80 m. Średnica rolki: 14 cm - 15 cm. Gilza: od 5-6 cm. Opakowanie zbiorcze zawiera 6 sztuk. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. rolka 1 500
3. Podkład podfoliowany w roli, nieprzemakalny, wykonany z jednej warstwy celulozy i jednej warstwy nieprzemakalnej foliowanej (folia PE). Wymiary roli: szerokość: 50 - 55cm, długość: 50-60 m. Perforacja minimum co 40-50 cm. Kolor niebieski lub biały. Opakowanie zbiorcze zawiera 6 lub 9 sztuk. Informacje o produkcie umieszczone na opakowaniu zbiorczym. rolka 770
4. Worek papierowy, dwuwarstwowy o wymiarach (mierzonych na płasko) 1100mm x 600mm, dno przeszywane lub płaskie klejone. szt 250
RAZEM

Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności



LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności Termin
1. minimalny termin ważności zgodny z zaleceniami producenta
2. czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru 2 dni robocze
3. czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego 5 dni robocze
4. każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności zgodny z zaleceniami producenta
5. Maksymalna liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy lub urządzenia na nowe/możliwość dowolnej wymiany w okresie trwania gwarancji – ze względów na rozmiary itp. – przedmiotów dostawy pod rygorem nienaruszenia opakowania 1 raz
6. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie (miesiące, ale nie krócej niż okres upływającej bezpłatnej gwarancji) 12 miesięcy
7. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do punktu serwisowego pokrywa dostawca / koszt transportu – z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie pokrywa dostawca
8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie 12 miesięcy


Wykonawca w ramach realizacji umowy dostarczy nieodpłatnie wyposażenie dodatkowe, wg ilości i specyfikacji wskazanej poniżej. Wyposażenie dodatkowe, zamawiane będzie sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego, wraz z miesięcznymi zamówieniami podstawowego asortymentu. Wyposażenie dodatkowe, nie będzie podlegać zwrotowi po zakończeniu realizacji umowy.

Wyposażenie dodatkowe:
Lp. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp..) J.m. Ilość jednostek miary

1. Dozownik przeznaczony do centralnego dozowania asortymentu z Pakietu II poz. 1, wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, kolor biały, zamykany na kluczyk. szt 100
2. Uchwyt na leżanki przeznaczony do dozowania asortymentu z Pakietu I poz. 2 i 3, umożliwiający odrywanie podkładu, prześcieradła; wykonany z metalu/stali lub tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych, szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 257147,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429696,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429696,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429696,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arras M. Lis & R. Żołądź s.c., z siedzibą w Mielcu przy Al. Kwiatkowskiego 2B, 39-300 Mielec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817169733

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429696,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257147,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300786,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257147,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o. Adres: ul. Cieślewskich 25F 03-017 Warszawa NIP 118-07-42-079 REGON 0122554

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180742079

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257147,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.