eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Projekt aranżacyjno-scenograficzny w zakresie uzupełnienia wystaw oraz innych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Projekt aranżacyjno-scenograficzny w zakresie uzupełnienia wystaw oraz innych przestrzeni w Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ec1lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


instytucja kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480885

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00444201

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
140

Po zmianie:
182

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia podstawowego, tj. opracowania Projektu i dostarczenia jego poszczególnych elementów do siedziby Zamawiającego w następujących terminach:
1.1) Etap I: 8 tygodni od dnia podpisania umowy;
1.2) Etap II: 12 tygodni od dnia podpisania umowy;
1.3) Etap III: 20 tygodni (140 dni) od dnia podpisania umowy.
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, termin realizacji umowy ulegnie przedłużeniu o czas sprawowania przez Wykonawcę Nadzoru autorskiego nad Realizacją Projektu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.

II. WIZJA LOKALNA (obowiązkowa):
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna jest obowiązkowa.
Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej określono w pkt. IV.7. SWZ.

III. KRYTERIA OCENY OFERT:
Oferty zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. Cena za zamówienie podstawowe - waga: 48
2. Cena za prawo opcji - waga: 2
3. Jakość - Zarys koncepcji - waga: 50.
Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny oferta określa SWZ.

IV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:
1. Środki ochrony prawnej, zasady wnoszenia oraz zakres podmiotowy oraz przedmiotowy zostały określone w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
2. Zgodnie z treścią art. 513 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie za-mówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni:
1) od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów za-mówienia na stronie internetowej - wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia,
3) od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia - w przypadkach innych niż określone w pkt. 1 i 2.

Po zmianie:
I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia podstawowego, tj. opracowania Projektu i dostarczenia jego poszczególnych elementów do siedziby Zamawiającego w następujących terminach:
1.1) Etap I: 10 tygodni od dnia podpisania umowy;
1.2) Etap II: 15 tygodni od dnia podpisania umowy;
1.3) Etap III: 26 tygodni (182 dni) od dnia podpisania umowy.
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, termin realizacji umowy ulegnie przedłużeniu o czas sprawowania przez Wykonawcę Nadzoru autorskiego nad Realizacją Projektu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.

II. WIZJA LOKALNA (obowiązkowa):
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna jest obowiązkowa.
Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej określono w pkt. IV.7. SWZ.

III. KRYTERIA OCENY OFERT:
Oferty zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. Cena za zamówienie podstawowe - waga: 48
2. Cena za prawo opcji - waga: 2
3. Jakość - Zarys koncepcji - waga: 50.
Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny oferta określa SWZ.

IV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:
1. Środki ochrony prawnej, zasady wnoszenia oraz zakres podmiotowy oraz przedmiotowy zostały określone w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
2. Zgodnie z treścią art. 513 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie za-mówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni:
1) od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów za-mówienia na stronie internetowej - wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia,
3) od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia - w przypadkach innych niż określone w pkt. 1 i 2.

V. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia, uwzględniająca zakres przewidziany prawem opcji, wynosi 165.000,00 zł netto.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-20 12:00

Po zmianie:
2023-11-28 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-20 12:10

Po zmianie:
2023-11-28 12:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-19

Po zmianie:
2023-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.