eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39b5779-5161-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Przebudowa oświetlenia z wykonaniem doświetlenia przejść dla pieszych zlokalizowanych przy ul. Królowej Marysieńki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/WIR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1081543,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie.
Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ulicy Bruzdowej od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.
Klasyfikacja robót według wspólnego słownika zamówień:
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
1. CZĘŚĆ OPISOWA
1.1. Stan Istniejący
Obecnie wciągu ulicy Królowej Marysieńki istnieje instalacja oświetlenia ulicznego wykonana na słupach betonowych typu WZ-6,5 z oprawami OUSd-150 oraz słupach stalowych typu SSO 60/60 wraz z oprawami SGS 101/70. W rejonie skrzyżowania ul. Królowej Marysieńki z ul. Lentza instalacja oświetleniowa została przebudowana i wykonana na słupach aluminiowych typu SAL-8 i SAL-6 z oprawami LUMA LED. Istniejące oświetlenie zasilone jest liniami kablowymi YAKY 4x35mm2 , YKY 5x16mm2 lub YKY 5x25mm2 z istn. szaf oświetleniowych: OS-782 zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ul. Królowej Marysieńki z ul. Goplańską oraz OS-773 zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ul. Królowej Marysieńki z ul. Łowcza. Istniejące oświetlenie jest wyeksploatowane bez możliwości wykorzystania w nowym rozwiązaniu.
1.2. Wielkość i zakres robót
Zakres zamówienia obejmuje:
 demontaż istniejących kabli oświetleniowych;
 demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi;
 demontaż istniejącej szafy oświetleniowej OS-782
 montaż projektowanej szafy oświetleniowej OS-782
 zmianę lokalizacji i modernizację istniejącej szafy oświetleniowej OS-773
 montaż projektowanych słupów oświetleniowych;
 wymianę w istn. lokalizacjach słupów oświetleniowych ciągu pieszego
 montaż projektowanych linii kablowych typu YKY 5x25 mm2, YKY 3x16 mm2 oraz YKY 5x16 mm2 ułożonych na całej długości w rurach osłonowych;
 montaż kabli zasilających szafy oświetleniowe – WLZ YKY 4x35 mm2.
 wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni chodników wraz z przywróceniem terenu po robotach do stanu pierwotnego (uwzględniając pełnowartościowe materiały drogowe);
 zagospodarowanie materiałów z demontażu do utylizacji;
 wykonanie prac kontrolno-pomiarowych;
 przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz przekazaniem instalacji w eksploatację i zarząd do Zarządu Dróg Miejskich;
 wykonanie innych czynności nie ujętych w dokumentacji projektowej lub dokumentach kontraktowych a niezbędnych i koniecznych do realizacji, zakończenia robót, przekazania i odbioru instalacji przez Zamawiającego oraz Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie;
1.2.1 Lokalizacja
Ulica Królowej Marysieńki w Dzielnicy Wilanów wraz z fragmentem ul. Kosiarzy na odc. od ul. Wiktorii
1.2.2 Wymagania Techniczne projektowanego oświetlenia:
Należy stosować słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane, u podstawy zabezpieczone warstwą elastomeru do wysokości wnęki kablowej. Słupy o przekroju okrągłym i grubości ścianki min. 4 mm lub aluminiowych anodowanych zabezpieczonych fabrycznie warstwą elastomeru na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wysokość zestawu słup + wysięgnik powinna wynosić dla doświetleń przejść dla pieszych h=6m zaś dla oświetlenia ulicznego h=8m. Dokładne rozmieszczenie słupów i parametry instalacyjne opraw zostały podane w dokumentacji projektowej tj. Projekcie Wykonawczym modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie. Szczegółowy zakres prac budowlano montażowych określa Projekt Wykonawczy modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki w Warszawie.
Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami wydanymi przez zarządcę drogi, warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci oświetleniowej, oraz niniejszym programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
Uwaga: Kolorystyka i kształt słupów oraz opraw oświetleniowych zgodna z opinią Wydziału Kształtowania Przestrzeni Publicznej Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.
1.3 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Rozpoczęcie robót należy poprzedzić protokólarnym przekazaniem terenu na podstawie opracowanej czasowej organizacji ruchu oraz koordynować z Wydziałem Organizacji Ruchu pod względem ewentualnego przewieszenia istniejącego oznakowania
Roboty budowlane mają być wykonywane zgodnie z:
- przekazaną dokumentacją projektową;
- wymaganiami stawianymi urządzeniom oświetleniowym i doświetleniu przejść dla pieszych opisanych w specyfikacjach znak: STO_ZDM_TOS_1 oraz STO_ZDM_TOS_2 (dostępnych na stronie na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich pod adresem: https://zdm.waw.pl/sprawy/wydawanie-opinii/
- wytycznymi ujętymi w umowie oraz dokumentach stanowiących jej integralną część,
- dokumentacją projektową uzgodnioną przez Zamawiającego,
- aktualnie obowiązującą wersją Prawa Budowlanego
- innymi obowiązującymi przepisami prawa i normami.
1.4. Przygotowanie terenu prac, prowadzenie prac
Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością odpowiednich specyfikacji technicznych.
Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej, zgodnie ze sztuką i wiedzą budowlaną.
Realizacja robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę.
Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.
Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy,
w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Wykonawca zrealizuje czynności niezbędne do przekazania inwestycji gestorowi uzbrojenia tj. Zarządowi Dróg Miejskich w Warszawie ul. Chmielna 120. i zajęcia pasa drogowego.
Koszty związane z odbiorem technicznym pokryje Wykonawca.
Wykonawca zapewni organizację ruchu na okres budowy zgodnie z wykonanym projektem.
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilości robót określone w niniejszym opracowaniu mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.
Doświetlenie należy wykonać w możliwie krótkim czasie zachowując środki ostrożności, szczególnie uważając by nie uszkodzić istniejącej infrastruktury technicznej
1.5 Dokumentacja Powykonawcza
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zawierającej następujące elementy:
a) wykaz przekazanej dokumentacji (spis),
b) szczegółowy opis wykonanych prac z podziałem na poszczególne elementy, podaniem dokładnej nazwy i producenta użytych materiałów oraz opisem zastosowanej technologii,
c) dokumentacje projektową wraz pozwoleniami uzgodnieniami, zmianami naniesionymi kolorem czerwonym,
d) dziennik budowy/robót,
e) dokumentację utylizacji materiałów,
f) pisemne oświadczenie Wykonawcy (Kierownika Budowy / Robót) o zakończeniu budowy / robót oraz o prawidłowości ich wykonania,
g) oświadczenie Kierownika Budowy / Robót o uporządkowaniu terenu na którym prowadzono prace jak i terenów przyległych,
h) protokoły pomiarów elektrycznych;
i) projekt czasowej organizacji ruchu,
j) wszelkie inne uzgodnienia wymagane odrębnymi przepisami.
k) deklaracje zgodności na wbudowane materiały,
l) protokoły przekazania terenu,
m) niezbędne protokoły branżowe (np. protokół ZDM, Wydział Ochrony Środowiska, gestorzy sieci)

2. CZĘŚĆ INFORMACYJNA
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymogami przepisów następujących aktów prawnych:
a. ustawa Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami),
b. ustawa Prawo zamówień publicznych,
c. ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. 2014 nr 92 poz. 881),
d. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202/2004, poz. 2072),
e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1643).
Posiadane dokumenty niezbędne do wykonania omawianych prac
- Projekt wykonawczy modernizacji oświetlenia ul. Królowej Marysieńki
- Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót
- Protokół z Narady Koordynacyjnej wraz z załącznikami mapowymi;
- Komplet uzgodnień branżowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1935241,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1044885,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Piotr Olszanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372263810

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 32

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1044885,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 150 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin zakończenia realizacji robót budowlanych wynosi 120 dni od dnia zawarcia umowy.
Przez zakończenie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, uznaje się faktyczne wykonanie wszystkich robót objętych umową, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.