Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00426443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00432000/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu edukacyjnego do zajęć z zakresu robotyki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@oce.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oce.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oce.opolskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu edukacyjnego do zajęć z zakresu robotyki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84413a44-5d09-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029306/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa zestawu edukacyjnego do zajęć z zakresu robotyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opolskie szkolnictwo -002/19zawodowe dla rynku pracy -2, nr projektu RPOP.09.02.01-162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/OCE/9.2.1-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty. Oferty firm: Abplanalp Sp. z o.o., 02-979 Warszawa oraz KUKA CEE GmbH Sp. z o.o. o/Polska, 43-100 Tychy podlegają odrzuceniu. Wartość trzeciej oferty, którą złożyła firma PPU "Micro" Marek Kowalski, 48-385 Otmuchów przewyższa wartością kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa wszczepiennych zestawów do podawania leków dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 12 miesięcy
- Dostawa warzyw i owoców dla Aresztu Śledczego w Opolu
- D/20/2024/B Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Renowacja Podstawowej Szkoły Publicznej nr 13 oraz sali gimnastycznej przy ul. Książąt Opolskich 21 w Opolu.
- Ustalenie położenia punktów granicznych działek stanowiących drogi publiczne i punktów na granicy jednostki ewidencyjnej Miasta Opola oraz aktualizacja danych ewidencyjnych (...)
- TP.D.PEB.35.24_Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.