eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych poprzez: Część 1 - piłkę nożną. Część 2 - koszykówkę kobiet. Część 3 - koszykówkę mężczyzn. Część 4 - karate.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych poprzez:
Część 1 - piłkę nożną.
Część 2 - koszykówkę kobiet.
Część 3 - koszykówkę mężczyzn.
Część 4 - karate.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych poprzez:
Część 1 - piłkę nożną.
Część 2 - koszykówkę kobiet.
Część 3 - koszykówkę mężczyzn.
Część 4 - karate.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8739af-54fb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:
Część 1 - Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Pruszkowa poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach e Winner II ligi piłki nożnej.

1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:
Część 2 - Promocja miasta przez sport – koszykówka kobiet – Energa Basket Liga Kobiet.

1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:

Część 3 - Promocja miasta przez sport – koszykówka mężczyzn - II liga koszykówki mężczyzn.


1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Promocja miasta Pruszkowa w czasie rozgrywek sportowych z podziałem na części:

Część 4 - Promocja miasta przez sport – karate.

1. W ramach usługi zobowiązuje się do promocji Miasta Pruszkowa, poprzez sport:
2. Promocja Miasta Pruszkowa przez wykonawców podczas wszystkich spotkań w roli gospodarza oraz podczas wszystkich zawodów wyjazdowych.
3. Posiadanie lub umieszczenie przez wykonawcę nazwy „Pruszków” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Pruszkowska”, „Pruszkowski” lub „Pruszkowskie”, itp. w nazwie drużyny.
4. Kreowanie pozytywnego wizerunku Pruszkowa w ramach wszelkich działań informacyjno-promocyjnych przygotowanych i realizowanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
5. Promowanie Miasta Pruszkowa przez wykonawcę poprzez umieszczanie
i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
6. Przekazanie Miastu przez wykonawcę materiałów informacyjno-promocyjnych oraz poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez wykonawcę z jego środków własnych.
7.Zamieszczeniu logo miasta na materiałach poligraficznych oraz na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych i w transmisjach meczowych.
8. Nieodpłatne użyczanie Miastu przez wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Miasta.
9. Wykonawca weźmie udział w co najmniej jednym meczu lub turnieju w Pruszkowie.
10. Wykonawca zorganizuje co najmniej jeden event sportowy w Pruszkowie.
11. Promowanie Miasta Pruszkowa przez Wykonawcę w ramach niżej wymienionych działań wizerunkowych (uprzednio uzgodnionych z Miastem i zaakceptowanych przez Miasto), organizowanych i wykonanych przez Wykonawcę z jego środków własnych,
a w szczególności poprzez:
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa lub/i adresu strony internetowej (www.pruszkow.pl) oraz ew. innych wskazanych przez Miasto jednocześnie na wszystkich bandach umieszczonych wokół boiska, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na banerze umieszczonym na trybunach
w miejscach widocznych dla kamer telewizyjnych, podczas wszystkich meczów w roli gospodarza;
- Zamieszczeniu logo Miasta Pruszkowa na oficjalnej stronie klubu oraz na profilach
w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram).
- ekspozycję logo Miasta Pruszkowa na bluzach dresowych lub koszulkach meczowych
i treningowych zawodników i kadry szkoleniowej podczas meczów w Pruszkowie oraz meczów wyjazdowych.
- Oznaczaniu profilu Miasta Pruszkowa w postach publikowanych w mediach społecznościowych.
- przekazywanie przez spikera lub komentatora w trakcie zawodów w roli gospodarza (lub/i w relacji z zawodów) informacji istotnych dla mieszkańców, w tym na temat najważniejszych przedsięwzięć realizowanych przez Miasto;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Klub Sportowy ZNICZ w Pruszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341819212

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyszkolny Klub Sportowy Pruszków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342432780

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKS Znicz Basket Pruszków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342299447

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karate Klub Pruszków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342081033

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.