eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › "Wyznaczenie dwóch przejść dla pieszych w ramach projektu "Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn""

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wyznaczenie dwóch przejść dla pieszych w ramach projektu "Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn""

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wyznaczenie dwóch przejść dla pieszych w ramach projektu "Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn""

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebcc5fbb-7c88-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025332/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wyznaczenie dwóch przejść dla pieszych w Drohiczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie pn. „Edukacja drogą do bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn” jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” w Działaniu 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T” Umowa nr POIS.03.01.00-00-0083/22-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 27.09.2023 r. ogłosił postępowanie na udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wyznaczenie dwóch przejść dla pieszych w ramach projektu „Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn”” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00388034/01 z dnia 2023-09-08). Do terminu składania ofert, tj. do dn.25.09.2023r. do godz. 12.00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.19.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji w branży drogowej obejmuje: utworzenie dwóch przejść dla pieszych na ul. Piłsudskiego oraz ul. Kopernika:
a) zmianę stałej organizacji ruchu na ul. Józefa Piłsudskiego w Drohiczynie polegającą na wyznaczeniu przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. B. Prusa Oznakowanie pionowe i poziome według planu sytuacyjnego oznakowania,
B) zmianę stałej organizacji ruchu na ul. Mikołaja Kopernika w Drohiczynie polegającą na wyznaczeniu przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. Jędruszuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233140-2 - Roboty drogowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10971,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10971,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10971,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PASMAL Magdalena Sadowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412030741

7.3.4) Miejscowość: Brzydowo 40

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10971,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.