Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146784678
1.5.8.) Numer faksu: 146784249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.malopolska.pl/uglisiagora,m,401946,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd98bd5-3b19-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006816/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023”Rejon 1 – Kobierzyn, Łukowa , Śmigno, Pawęzów, Breń , Lisia Góra, Brzozówka
Orientacyjną sieć dróg przedstawia graficzny Załącznik nr 6 do SWZ
Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
- usuwanie śniegu z dróg,
- zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających.
UWAGA: W okresie obowiązywania umowy, osobno za każdy rejon Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy kwotę brutto wskazaną przez Wykonawcę na formularzu ofertowym za każdą dobę utrzymywania pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej w sytuacji, gdy panujące warunki atmosferyczne nie będą w tym dniu wymagać pracy sprzętu.
UWAGA: Materiał do likwidacji śliskości zapewnia Wykonawca.
UWAGA: Odśnieżanie i posypywanie ma odbywać się wyłącznie za pomocą
pojazdu przystosowanego do zimowego utrzymania dróg.
UWAGA: Należy posypywać całe odcinki drogi, a szczególną uwagę należy zwrócić na: zakręty, łuki, skrzyżowania, odcinki o pochyleniu powyżej 4% oraz okolice przystanków autobusowych.
UWAGA: Przejezdność dróg podlegającym zimowemu utrzymaniu należy zapewnić od godz. 5.00 rano.
UWAGA: Dopuszcza się postoje maksymalnie do 5 min. Po przekroczeniu czas pracy zostanie pomniejszony o czas postoju.
UWAGA: Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do likwidacji śliskości. Materiał powinien być zmagazynowany w takim miejscu (odległość od świadczenia usługi), aby nie wystąpiła przerwa dłuższa niż 30 minut do kolejnego uzupełnienia sprzętu materiałem.
UWAGA: W ramach udzielonego zamówienia w terminie 21 dni po zakończeniu zimowego utrzymania Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogi objęte zimowym utrzymanie oczyszczone z materiałów uszorstniających stosowanych przy prowadzeniu zimowego utrzymania, w tym nieodpłatnie przeczyści system odwadniający jezdnię dróg.
Przed podpisaniem umowy sprzęt powinien być sprawdzony pod względem technicznym i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili. Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej, zgodnie z obowiązującym prawem. Lemiesze powinny mieć oznaczone skrajne, wystające poza obrys pojazdu, części w skośne pasy pod kątem 45 stopni barwy na przemian białej i czerwonej. Pługi do likwidacji śniegu z dróg winny posiadać parametry pozwalające na usunięcie zalegającego śniegu z pasa jezdni jednym przejazdem. Sprzęt przeznaczony do zimowego utrzymania dróg poruszający się po drogach winien odpowiadać odpowiednim przepisom, w tym przepisom ruchu drogowego.
Rozliczanie czasu odśnieżania odbywać się będzie za pomocą systemu GPS. Wyniki przedstawiane będą na podstawie graficznego/tabelarycznego programu do rozliczania czasu przebywania na wskazanych drogach. Czasy dojazdu oraz poza drogą nie będą ujmowane w rozliczeniu.
Zarówno do odśnieżania dróg jak i do zrywania naboju śnieżnego należy używać odpowiedniego sprzętu gwarantującego solidne usunięcie śniegu i naboju śnieżnego z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Operatorem sprzętu może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania i zrywania naboju śnieżnego nie może utrudniać ruchu pojazdów.
Zwalczanie – zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości: do zwalczania – zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy używać odpowiedniego sprzętu gwarantującego solidne usunięcie śliskości. Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się środki chemiczne i materiały uszorstniające. Dobór materiałów i ich dawek w zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości wg rozporządzenia MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Wykonawca udostępni Zamawiającemu sprzęt wykorzystywany do przedmiotu zamówienia w celu zainstalowania urządzenia GPS. Termin instalacji zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Sprzęt GPS zostanie wypożyczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić sprzęt GPS Zamawiającemu po zakończeniu umowy w stanie nie gorszym niż wynikający z normalnego użytkowania. Za mechaniczne uszkodzenia, zgubienie urządzenia GPS odpowiada Wykonawca, który ponosi koszty nabycia nowego urządzenia.
Realizując zakres zamówienia Zleceniobiorca zobowiązany jest do prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i samodzielnego podjęcia działań w celu realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi również na polecenie: sołtysów poszczególnych sołectw i pracowników Urzędu Gminy w Lisiej Górze odpowiedzialnych za „akcje zima” oraz w wyjątkowych sytuacjach: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego. Przedstawicielami Zamawiającego są sołtysi poszczególnych sołectw oraz pracownik Urzędu Gminy odpowiedzialny za drogi.
Zrealizowane etapy prac objętych umową Wykonawca będzie dokumentował raportami z wykonania usługi, które będą na bieżąco potwierdzane przez sołtysów, a następnie pracownika Urzędu Gminy po weryfikacji z elektronicznym systemem GPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023”Rejon 2 – Zaczarnie, Stare Żukowice, Nowe Żukowice, Nowa Jastrząbka
Orientacyjną sieć dróg przedstawia graficzny Załącznik nr 6 do SWZ
Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
- usuwanie śniegu z dróg,
- zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających.
UWAGA: W okresie obowiązywania umowy, osobno za każdy rejon Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy kwotę brutto wskazaną przez Wykonawcę na formularzu ofertowym za każdą dobę utrzymywania pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej w sytuacji, gdy panujące warunki atmosferyczne nie będą w tym dniu wymagać pracy sprzętu.
UWAGA: Materiał do likwidacji śliskości zapewnia Wykonawca.
UWAGA: Odśnieżanie i posypywanie ma odbywać się wyłącznie za pomocą
pojazdu przystosowanego do zimowego utrzymania dróg.
UWAGA: Należy posypywać całe odcinki drogi, a szczególną uwagę należy zwrócić na: zakręty, łuki, skrzyżowania, odcinki o pochyleniu powyżej 4% oraz okolice przystanków autobusowych.
UWAGA: Przejezdność dróg podlegającym zimowemu utrzymaniu należy zapewnić od godz. 5.00 rano.
UWAGA: Dopuszcza się postoje maksymalnie do 5 min. Po przekroczeniu czas pracy zostanie pomniejszony o czas postoju.
UWAGA: Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do likwidacji śliskości. Materiał powinien być zmagazynowany w takim miejscu (odległość od świadczenia usługi), aby nie wystąpiła przerwa dłuższa niż 30 minut do kolejnego uzupełnienia sprzętu materiałem.
UWAGA: W ramach udzielonego zamówienia w terminie 21 dni po zakończeniu zimowego utrzymania Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogi objęte zimowym utrzymanie oczyszczone z materiałów uszorstniających stosowanych przy prowadzeniu zimowego utrzymania, w tym nieodpłatnie przeczyści system odwadniający jezdnię dróg.
Przed podpisaniem umowy sprzęt powinien być sprawdzony pod względem technicznym i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili. Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej, zgodnie z obowiązującym prawem. Lemiesze powinny mieć oznaczone skrajne, wystające poza obrys pojazdu, części w skośne pasy pod kątem 45 stopni barwy na przemian białej i czerwonej. Pługi do likwidacji śniegu z dróg winny posiadać parametry pozwalające na usunięcie zalegającego śniegu z pasa jezdni jednym przejazdem. Sprzęt przeznaczony do zimowego utrzymania dróg poruszający się po drogach winien odpowiadać odpowiednim przepisom, w tym przepisom ruchu drogowego.
Rozliczanie czasu odśnieżania odbywać się będzie za pomocą systemu GPS. Wyniki przedstawiane będą na podstawie graficznego/tabelarycznego programu do rozliczania czasu przebywania na wskazanych drogach. Czasy dojazdu oraz poza drogą nie będą ujmowane w rozliczeniu.
Zarówno do odśnieżania dróg jak i do zrywania naboju śnieżnego należy używać odpowiedniego sprzętu gwarantującego solidne usunięcie śniegu i naboju śnieżnego z jezdni. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Operatorem sprzętu może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania i zrywania naboju śnieżnego nie może utrudniać ruchu pojazdów.
Zwalczanie – zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości: do zwalczania – zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy używać odpowiedniego sprzętu gwarantującego solidne usunięcie śliskości. Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się środki chemiczne i materiały uszorstniające. Dobór materiałów i ich dawek w zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości wg rozporządzenia MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Wykonawca udostępni Zamawiającemu sprzęt wykorzystywany do przedmiotu zamówienia w celu zainstalowania urządzenia GPS. Termin instalacji zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Sprzęt GPS zostanie wypożyczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić sprzęt GPS Zamawiającemu po zakończeniu umowy w stanie nie gorszym niż wynikający z normalnego użytkowania. Za mechaniczne uszkodzenia, zgubienie urządzenia GPS odpowiada Wykonawca, który ponosi koszty nabycia nowego urządzenia.
Realizując zakres zamówienia Zleceniobiorca zobowiązany jest do prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i samodzielnego podjęcia działań w celu realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi również na polecenie: sołtysów poszczególnych sołectw i pracowników Urzędu Gminy w Lisiej Górze odpowiedzialnych za „akcje zima” oraz w wyjątkowych sytuacjach: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego. Przedstawicielami Zamawiającego są sołtysi poszczególnych sołectw oraz pracownik Urzędu Gminy odpowiedzialny za drogi.
Zrealizowane etapy prac objętych umową Wykonawca będzie dokumentował raportami z wykonania usługi, które będą na bieżąco potwierdzane przez sołtysów, a następnie pracownika Urzędu Gminy po weryfikacji z elektronicznym systemem GPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi budowlane i ziemne usługi sprzętem rolniczym Andrzej Pyrek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731021558
7.3.3) Ulica: ul. W. Witosa 60
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ PYREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ PYREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-28 do 2023-04-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawbud Dawid Sysło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930466223
7.3.4) Miejscowość: Zaczarnie 58A
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-28 do 2023-04-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.