eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borki › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugborki.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b7b70c-5ffb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035815/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Borkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRI.271.1.15.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Borkach, na dz. nr 418/4 obręb
Borki. PSZOK składał się będzie z budynku socjalno – biurowego, budynku hali z wiatą, wagi, bezodpływowego zbiornika na
nieczystości bytowe, miejsc parkingowych, magazynu kruszyw, miejsc na kontenery służących do zbiórki selektywnej.
1) Budynek socjalno – biurowy o wym. zew. 5,00x3,00 m o konstrukcji stalowej, szkieletowej - wykonanie według projektu
architektoniczno – budowlanego;
2) Budynek hali z wiatą o wym. zew. 30,00x12,00 m budowany w technologii hali stalowej, łukowej, dach budynku pokryty
blachą trapezową – wykonanie według projektu architektoniczno – budowlanego;
3) Bezodpływowy osadnik ścieków o poj. do 10m³ jako prefabrykowany, żelbetowy, jednokomorowy o wym. zew. 3,04 x 2,54
x 1,75m;
4) Dostawa i montaż wagi samochodowej 3x12 m, zagłębionej, do 60t dopuszczalnej masy ważonego pojazdu;
5) Budowa dwóch zjazdów w pasie drogi gminnej nr 10224L wg. załączonego projektu budowlanego branży drogowej;
6) Budowa ogrodzenia placu w trzech technologiach: jako panelowego, z blachy trapezowej oraz z bloków betonowych wraz
z montażem dwóch bram systemowych, automatycznych, sterowanych pilotem;
7) Zakup i montaż 5 szt. tablic informacyjnych o konstrukcji stalowej;
8) Zakup i montaż zbiornika oleju napędowego o poj. Do 2500 l;
9) Zakup i posadowienie kontenerów wg. projektu technicznego;
10) Utwardzenie terenu i dróg dojazdowych kruszywem łamanym, placów manewrowych kostką brukową, magazynu
kruszywa płytami betonowymi;
11) Oświetlenie i monitoring placu.
4.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ oraz w
wyszczególnionej w nim dokumentacji, stanowiącej jego integralną część. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlano- wykonawczy, projekt techniczny
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) przedmiary robót,
4) pozwolenie na budowę,
5) decyzja lokalizacji zjazdów z drogi powiatowej.
Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie
umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, oraz zgodnie ze Opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że
wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty
powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWiOR. Przedmiar
robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w
większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego
wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR o którym mowa
w pkt 2). [...]
4.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin
minimalny) do 60 miesięcy (termin
maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów
kodeksu cywilnego w okresie 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń
przedmiotu umowy – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji
na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się
minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału, urządzenia lub systemu wymaga częstszych
przeglądów
gwarancyjnych. Szczegółowe warunki gwarancji określa §11 Projektu umowy.
4.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, posiadania ubezpieczenia OC z tytułu
prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia (ceny ofertowej
brutto), o którym mowa w § 9 ust. 2 Projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ), ważnego przez cały okres realizacji
zamówienia. Szczegółowe warunki ubezpieczenia określa § 17 Projektu umowy.

Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą Nr 02/2021/6997/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

42923000-2 - Maszyny ważące i wagi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.