Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
modernizację kotłowni w Szkole Podstawowej w im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUCHARZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 226
1.5.2.) Miejscowość: Mucharz
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483
1.5.8.) Numer faksu: 33 8739005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mucharz.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mucharz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
modernizację kotłowni w Szkole Podstawowej w im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b33ecac-5915-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034438/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja kotłowni w SP w Mucharzu - wymiana źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, instalacji sanitarnej, wykonanie paneli fotowoltaicznych wraz z wymianą opraw oświetleniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021 pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238 na działkach nr 782/66 i 782/21 wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych, wymianą źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, wymianą grzejników, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1757688,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 517699,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 1239988,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Postępowaniu dla Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert tj. do 18 listopada 2022 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:
1. FHU BOMARG Maria Suder z siedzibą w 32-406 Zakliczyn przy ulicy Pakuz 44. Cena oferty brutto 461 115,72 złotych.
2. Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych z siedzibą w 34-606 Łukowica 330. Cena oferty brutto 462 427,66 złotych.
3. SOLSAFE OBRÓT ENERGIĄ Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała Aleja Armii Krajowej 220. Cena oferty brutto 496 507,54 złotych.
3. Aspar Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała przy ulicy Karpacka 22. Cena oferty brutto 624 008,43 złotych.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej zwaną Ustawą Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 632 523,40 złotych brutto, w tym dla:
Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 470 936,17 złotych brutto.
Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 161 587,23 złotych brutto.
Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w dla Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461115,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624008,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Postępowaniu dla Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej zwaną Ustawą Pzp do upływu terminu składania ofert tj. do 18 listopada 2022 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:
1. FHU BOMARG Maria Suder z siedzibą w 32-406 Zakliczyn przy ulicy Pakuz 44. Cena oferty brutto 1 303 712,40 złotych.
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Bogdan Romanek z siedzibą w 33-340 Stary Sącz os. 1000-lecia 4b/12. Cena oferty brutto 1 183 818,05 złotych.
3. Aspar Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała przy ulicy Karpacka 22. Cena oferty brutto 1 610 901,57 złotych.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 632 523,40 złotych brutto, w tym dla:
Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 470 936,17 złotych brutto.
Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 161 587,23 złotych brutto.
Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w Postępowaniu dla Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183818,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610901,57 PLN
INNE PRZETARGI MUCHARZ
więcej: przetargi MUCHARZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.