eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mucharz › modernizację kotłowni w Szkole Podstawowej w im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
modernizację kotłowni w Szkole Podstawowej w im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUCHARZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 226

1.5.2.) Miejscowość: Mucharz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483

1.5.8.) Numer faksu: 33 8739005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mucharz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mucharz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

modernizację kotłowni w Szkole Podstawowej w im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b33ecac-5915-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034438/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja kotłowni w SP w Mucharzu - wymiana źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, instalacji sanitarnej, wykonanie paneli fotowoltaicznych wraz z wymianą opraw oświetleniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021 pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mucharzu 238 na działkach nr 782/66 i 782/21 wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych, wymianą źródła ciepła na kocioł gazowy z pompą ciepła, wymianą grzejników, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1757688,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 517699,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1239988,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Postępowaniu dla Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert tj. do 18 listopada 2022 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:
1. FHU BOMARG Maria Suder z siedzibą w 32-406 Zakliczyn przy ulicy Pakuz 44. Cena oferty brutto 461 115,72 złotych.
2. Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych z siedzibą w 34-606 Łukowica 330. Cena oferty brutto 462 427,66 złotych.
3. SOLSAFE OBRÓT ENERGIĄ Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała Aleja Armii Krajowej 220. Cena oferty brutto 496 507,54 złotych.
3. Aspar Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała przy ulicy Karpacka 22. Cena oferty brutto 624 008,43 złotych.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej zwaną Ustawą Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 632 523,40 złotych brutto, w tym dla:
Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 470 936,17 złotych brutto.
Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 161 587,23 złotych brutto.

Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w dla Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461115,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624008,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Postępowaniu dla Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej zwaną Ustawą Pzp do upływu terminu składania ofert tj. do 18 listopada 2022 r. do godz. 10:00, ofertę złożył następujący wykonawca:
1. FHU BOMARG Maria Suder z siedzibą w 32-406 Zakliczyn przy ulicy Pakuz 44. Cena oferty brutto 1 303 712,40 złotych.
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Bogdan Romanek z siedzibą w 33-340 Stary Sącz os. 1000-lecia 4b/12. Cena oferty brutto 1 183 818,05 złotych.
3. Aspar Sp. z o.o. z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała przy ulicy Karpacka 22. Cena oferty brutto 1 610 901,57 złotych.
Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 632 523,40 złotych brutto, w tym dla:
Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymianą wewnętrznych opraw oświetleniowych zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 470 936,17 złotych brutto.
Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 161 587,23 złotych brutto.
Wobec tego, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w Postępowaniu dla Zadania II: Modernizacja kotłowni poprzez wymianę źródła ciepła na kocioł gazowy z pompami ciepła oraz wymianę instalacji sanitarnej i grzejników przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183818,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610901,57 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.