eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mucharz › Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Mucharzu



Og³oszenie z dnia 2022-11-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Mucharzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MUCHARZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 226

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mucharz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483

1.5.8.) Numer faksu: 33 8739005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mucharz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej w im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Mucharzu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b33ecac-5915-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00418603

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034438/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja kot³owni w SP w Mucharzu - wymiana ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pomp± ciep³a, instalacji sanitarnej, wykonanie paneli fotowoltaicznych wraz z wymian± opraw o¶wietleniowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021 pn.: „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Mucharzu 238 na dzia³kach nr 782/66 i 782/21 wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych, wymian± ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pomp± ciep³a, wymian± grzejników, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mucharz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mucharz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://mucharz.ezamawiajacy.pl
2. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej.
3) Zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow± obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
4) W³±czon± obs³ugê JavaScript.
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego.
1) Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy
(ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
5. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
9. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://mucharz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, ¿e
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mucharz, 34-106 Mucharz 226, kontakt mailowy pod adresem: gmina@mucharz.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych – Roberta Góralczyk, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprze email:iodo@mucharz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
1) Przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego trybie w podstawowym bez negocjacji.
2) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stron± lub podejmowaæ dzia³ania na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bêdzie odpowiednio:
1) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. Prawo zamówieñ publicznych z dnia11 wrze¶nia 2019 roku (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z pó¼n. zm.).
2) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO Pani/Pana zgoda – w przypadku przetwarzania danych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powy¿ej, odbiorcami Pani/ Pana mog± byæ:
1) Organy w³adzy publicznej oraz podmioty, urzêdy lub instytucje wykonuj±ce
zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów obowi±zuj±cego prawa.
2) Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 poz. 992).
3) Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Mucharz.
4) Otwarty Rynek Elektronicznym S.A. z siedzib± w Warszawie ul. Domaniewska 49, 02 672 Warszawa, jako w³a¶ciciel Platformy.
5) Cyber_Folks S.A. z siedzib± w Poznaniu 60-829 przy ulicy Franklina Roosvelta 22 -firma hostuj±ca e-mail.
6) Biuro Us³ug Komputerowych SOFTRES z siedzib± w Rzeszowie 35-326 Rzeszów przy ul. Zaciszna 44.
7) Upowa¿niony P. Sylwester Rychlik ¶wiadcz±cy na podstawie umowy cywilnoprawnej obs³ugê informatyczn± Urzêdu Gminy w Mucharzu.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu:
1) Dokumentacja spraw z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez 10 lat.
2) Dokumentacja spraw z zakresu umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia przechowywana jest przez 10
latach od koñca roku kalendarzowego, w którym postêpowanie o udzielenie zamówienia zostanie zakoñczone.
7. Posiada Pani/Pan:
1) Na podstawie art. 15 RODO.
2) Na podstawie art. 16 RODO.
3) Na podstawie art.18 RODO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej
kancelaria@uodo.gov.pl.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie poprzez przes³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na adres poczty elektronicznej gmina@mucharz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania nie bêdzie mo¿liwe przeprowadzenie postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Ponadto jest to warunek konieczny do zawarcia umowy.
10. Administrator nie korzysta z systemów s³u¿±cych do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym równie¿ w formie profilowania, o którym mowa wart. 22 ust. 1 i 4 RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach poza Uni± i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub organizacji miêdzynarodowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
1) Art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) Art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2) Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od Administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz j ego za³±czników.
5) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6) W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty wed³ug nastêpuj±cego kryterium:
1. Kc - Cena oferty brutto – waga 60.
2. Kg – Okres udzielonej gwarancji – waga 40.
Liczba punktów uzyskanych wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych w obu kryteriach.
Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto”.
Kg – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres udzielonej gwarancji”.
1. Kryterium „cena oferty brutto”
Kc = C : Cb x 60 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto.
C – Cena najni¿sza oferty brutto, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
Cb – Cena brutto badanej oferty.
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów.
2. Kryterium „okres udzielonej gwarancji”
1) Warto¶æ punktowa Kg w kryterium „okres udzielonej gwarancji” wyliczana bêdzie wed³ug nw. zasad.
2) Okres gwarancji jako¶ci, której udzieli na wykonany przedmiot zamówienia liczony w miesi±cach nie mo¿e byæ:
a) W przypadku robót budowlano-monta¿owych - krótszy ni¿ 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg1),
b) W przypadku panelu fotowoltaicznego gwarancja producenta na wady ukryte - krótszy ni¿ 144 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg2),
c) W przypadku panelu fotowoltaicznego gwarancja liniowa na uzysk mocy (min. 80,7% mocy nominalnej modu³ w 25 roku eksploatacji) - krótszy ni¿ 300 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg3),
d) W przypadku inwertera fotowoltaicznego - krótszy ni¿ 60 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg4).
3) Ocena bêdzie dokonywana w nastêpuj±cych podkryteriach:
Podkryterium 1 - Gwarancja jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe (Kg1). Gwarancja obejmuje wszelkie wykonane prace budowlane, prace instalacyjne, prace monta¿owe, prace wykoñczeniowe. Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 36 miesiêcy - 0 pkt;
b) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 48 miesiêcy - 5 pkt;
c) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 60 miesiêcy - 10 pkt.
Podkryterium 2 - Gwarancja jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja producenta na wady ukryte (Kg2). Ocena w ramach w/w
podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja producenta na wady ukryte wynosz±cej 144 miesiêcy - 0
pkt;
b) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja producenta na wady ukryte wynosz±cej 156 miesiêcy - 5 pkt;
c) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja producenta na wady ukryte wynosz±cej 168 miesiêcy - 10 pkt.
Podkryterium 3 - Gwarancja jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja liniowa na uzysk mocy (min. 80,7% mocy nominalnej modu³ w 25 roku eksploatacji) (Kg3). Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja liniowa na uzysk mocy (min. 80,7% mocy nominalnej modu³ w 25 roku eksploatacji) wynosz±cej 300 miesiêcy - 0 pkt;
b) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja liniowa na uzysk mocy wynosz±cej 312 miesiêcy - 5 pkt;
c) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na panel fotowoltaiczny gwarancja liniowa na uzysk mocy wynosz±cej 324 miesiêcy - 10 pkt.
Podkryterium 4 - Gwarancja jako¶ci na inwerter fotowoltaiczny (Kg4). Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na inwerter fotowoltaiczny wynosz±cej 60 miesiêcy - 0 pkt;
b) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na inwerter fotowoltaiczny wynosz±cej 66 miesiêcy - 5 pkt;
c) Za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na inwerter fotowoltaiczny wynosz±cej 72 miesiêcy - 10 pkt.
Zmawiaj±cy zsumuje punkty przyznane Wykonawcy w ramach ww. podkryteriów: Kg = Kg1 + Kg2 + Kg3 + Kg4.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomoc± systemu punktowego, wed³ug
nastêpuj±cego kryterium:
1. Kc - Cena oferty brutto – waga 60.
2. Kg – Okres udzielonej gwarancji – waga 40.
Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w obu kryteriach.
Kc – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „cena oferty brutto”.
Kg – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „okres udzielonej gwarancji”.
1. Kryterium „cena oferty brutto”
Kc = C : Cb x 60 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium „cena oferty brutto”.
C – Cena najni¿sza oferty brutto, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
Cb – Cena brutto badanej oferty.
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów.
2. Kryterium „okres udzielonej gwarancji”
1) Warto¶æ punktowa Kg w kryterium „okres udzielonej gwarancji” wyliczana bêdzie wed³ug nw. zasad.
2) Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ w ofercie okres gwarancji jako¶ci, której udzieli na wykonany przedmiot zamówienia liczony w miesi±cach, przy czym termin ten nie mo¿e byæ:
a) W przypadku robót budowlano-monta¿owych - krótszy ni¿ 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg1),
b) W przypadku gazowego kot³a kondensacyjnego - krótszy ni¿ 60 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg2),
c) W przypadku pompy ciep³a powietrze – woda - krótszy ni¿ 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót dla danej lokalizacji (Kg3).
3) Ocena bêdzie dokonywana w nastêpuj±cych podkryteriach:
Podkryterium 1 - Gwarancja jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe (Kg1). Gwarancja obejmuje wszelkie wykonane prace, prace instalacyjne, prace wykoñczeniowe. Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 36 miesiêcy - 0 pkt;
b) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 48 miesiêcy - 10 pkt;
c) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe wynosz±cej 60 miesiêcy - 20 pkt.
Podkryterium 2 - Gwarancja jako¶ci na kondensacyjny kocio³ gazowy (Kg2). Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na kondensacyjny kocio³ gazowy wynosz±cej 60 miesiêcy - 0 pkt;
b) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na kondensacyjny kocio³ gazowy wynosz±cej 66 miesiêcy - 5 pkt;
c) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na kondensacyjny kocio³ gazowy wynosz±cej 72 miesiêcy - 10 pkt.
Podkryterium 3 - Gwarancja jako¶ci na pompê ciep³a powietrze -woda (Kg3). Ocena w ramach w/w podkryterium bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
a) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na pompê ciep³a powietrze – woda wynosz±cej 36 miesiêcy - 0 pkt;
b) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na pompê ciep³a powietrze – woda wynosz±cej 48 miesiêcy - 5 pkt;
c) za zaoferowanie gwarancji jako¶ci na pompê ciep³a powietrze – woda wynosz±cej 60 miesiêcy - 10 pkt.
2) Punkty w ramach kryterium „okres udzielonej gwarancji” (Kg) zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
a) Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach Podkryterium 1 - Gwarancja jako¶ci na roboty budowlano-monta¿owe (Kg1) (od 0 do 20 punktów);
b) Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach Podkryterium 2 - Gwarancja jako¶ci na kondensacyjny kocio³ gazowy (Kg2) (od 0 do 10 punktów);
c) Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach Podkryterium 3 - Gwarancja jako¶ci na pompê ciep³a powietrze – woda (Kg3) (od 0 do 10 punktów);
3. Zmawiaj±cy zsumuje punkty przyznane Wykonawcy w ramach ww. podkryteriów.
4. Iloczyn sumy punktów i wagi w ramach kryterium „okres udzielonej gwarancji” bêdzie stanowi³ ilo¶æ punktów przyznanych w ramach tego kryterium: Kg = Kg1 + Kg2 + Kg3.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XXV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia dla:
Zadania nr I na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³otych.
Zadania nr II na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³otych.
Polisy wymagane jako warunek udzia³u w postêpowaniu mo¿na ³±czyæ.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
Dla Zadania nr I:
aa) Co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub instalacji lub monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 KWP (wykonanie lub instalacja lub monta¿ instalacji fotowoltaicznej mo¿e stanowiæ odrêbn± robotê budowlan± lub wchodziæ w sk³ad roboty budowlanej),
oraz
ab) Co najmniej jedn± budowlan± polegaj±c± na wykonaniu tj. (budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji) wewnêtrznej instalacji elektrycznej, w szczególno¶ci obejmuj±cej nastêpuj±ce prace: wymianê wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
ac) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± w szczególno¶ci nastêpuj±ce prace: wykonanie lub instalacjê lub monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 KWP, wykonanie tj. (budowê, przebudowê, rozbudowê, modernizacjê) wewnêtrznej instalacji elektrycznej, w
szczególno¶ci obejmuj±cej nastêpuj±ce prace: wymianê wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
ad) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynków o ³±cznej powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± (³±cznie dla wszystkich budynków) w szczególno¶ci nastêpuj±ce prace: wykonanie lub instalacjê lub monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 KWP, wykonanie tj. (budowê, przebudowê, rozbudowê, modernizacjê) wewnêtrznej
instalacji elektrycznej, w szczególno¶ci obejmuj±cej nastêpuj±ce prace: wymianê wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê obejmuj±c± termomodernizacjê budynków o ³±cznej powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2.
lub
ae) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± w szczególno¶ci nastêpuj±ce prace: wykonanie lub instalacjê lub monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 KWP, wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej, w szczególno¶ci obejmuj±cej nastêpuj±ce prace: wymianê wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
Dla Zadania nr II:
aa) Co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub instalacji lub monta¿u co najmniej dwóch pomp ciep³a powietrze – woda kaskadowo (wykonanie lub instalacja lub monta¿ pompy ciep³a monoblok mo¿e stanowiæ odrêbn± robotê budowlan± lub wchodziæ w sk³ad roboty budowlanej) na potrzeby c.o, i c.w.u. o mocy min. 20 kW ka¿da,
oraz
ab) Co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu tj. budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji kot³owni wraz z instalacj±, kot³em gazowym, instalacj± sanitarn± i grzejnikami.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
ac) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± w szczególno¶ci nastêpuj±ce prace: modernizacjê lub rozbudowê lub przebudowê kot³owni wraz z instalacj± poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy, instalacji sanitarnej i wymian± grzejników oraz wykonaniu lub instalacji lub
monta¿u co najmniej dwóch pomp ciep³a powietrze – woda kaskadowo o mocy min. 20 kW ka¿da.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
ad) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynków o ³±cznej powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± w szczególno¶ci (³±cznie dla wszystkich budynków) nastêpuj±ce prace: modernizacjê lub rozbudowê lub przebudowê lub remont kot³owni wraz z instalacj± poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy, instalacji sanitarnej i wymian± grzejników oraz wykonaniu lub instalacji lub monta¿u co najmniej dwóch pomp ciep³a powietrze – woda kaskadowo o mocy min. 20 kW ka¿da.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê obejmuj±c± termomodernizacjê budynków o ³±cznej powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2.
ae) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1 000 m2 obejmuj±c± w szczególno¶ci nastêpuj±ce prace: budowê kot³owni wraz z instalacj± i kot³em gazowym, wykonanie instalacji sanitarnej z grzejnikami oraz wykonanie lub instalacjê lub monta¿ co najmniej dwóch pomp ciep³a powietrze – woda kaskadowo o mocy min. 20 kW ka¿da.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
Wykonawca, który z³o¿y ofertê na obie czê¶ci zamówienia mo¿e pos³ugiwaæ siê tymi samymi dowodami (referencjami, protoko³ami odbioru itp.) w odniesieniu do ka¿dej czê¶ci zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje zarówno, na etapie udzielenia zamówienia jak i jego realizacji, odpowiednim potencja³em, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym
zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym celu nale¿y wykazaæ, i¿ Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
Dla Zadania nr I:
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
W/w specjalista musi byæ cz³onkiem okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie z tej izby. Musi posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualny i wa¿ny certyfikat wydawany przez Urz±d Dozoru Technicznego potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania instalacji odnawialnego ¼ród³a energii w zakresie systemów fotowoltaicznych.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) typu D w odniesieniu do „Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn± (G1)” na stanowisku dozoru i eksploatacji.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji przez poszczególne osoby, o ile osoba/y ta/e spe³nia/j± warunki okre¶lone dla ka¿dej z tych funkcji.
Dla Zadania nr II:
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
W/w specjali¶ci musz± byæ cz³onkami okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie z tej izby. Musz± posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualny i wa¿ny certyfikat wydawany przez Urz±d Dozoru Technicznego potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania instalacji odnawialnego ¼ród³a energii w zakresie pomp ciep³a.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) typu D w odniesieniu do „Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn± (G1)” na stanowisku dozoru i eksploatacji.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) typu D w odniesieniu do „Urz±dzenia wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce ciep³o oraz inne urz±dzenia energetyczne (G2)” na stanowisku dozoru i eksploatacji.
► Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) typu D w odniesieniu do ”Urz±dzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce, magazynuj±ce i zu¿ywaj±ce paliwa gazowe (G3)” na stanowisku dozoru i eksploatacji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), i innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty:
Dla Zadania nr I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
Dla Zadania II: Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Dla Zadania nr I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
Dla Zadania nr II: Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia dla:
Zadania nr I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³otych.
Zadania nr II: Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³otych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê wraz z za³±cznikami stanowi±:
1) Formularz oferty sporz±dzony wg. wzoru formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w za³±czonym formularzu oferty.
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Je¶li oferta bêdzie podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez pe³nomocnika, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone równie¿ z zachowaniem formy elektronicznej.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki odrzucenia z postêpowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm.) - za³±cznik nr 3 do SWZ.
5) Zobowi±zanie(a) innego(ich) podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
6) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale X (je¶li dotyczy).
7) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla:
a) Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych, o których mowa w Rozdziale XXVI w ust. 1 pkt 1 lit. a.
b) Zadania II: Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników, o których mowa w Rozdziale XXVI w ust. 1 pkt. 2 lit. a.
8) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy) – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca sporz±dza we w³asnym zakresie i za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
9) Dodatkowy za³±cznik sk³adany wraz z ofert±:
a) Kosztorys ofertowy.
Warto¶æ kosztorysu nale¿y ustaliæ na podstawie dokumentów zamówienia, na które sk³adaj± siê: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, o¶wiadczenie projektanta, o¶wiadczenie Zamawiaj±cego, bior±c pod uwagê przewidywany zakres niezbêdnych do wykonania prac oraz koniecznych do poniesienia kosztów, w celu prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. Udostêpnienie przez Zamawiaj±cego dokumentów zamówienia nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku skalkulowania kosztorysu ofertowego w oparciu o: dokumenty zamówienia, jak i równie¿ uwzglêdnienia wszystkich robót i kosztów – tak¿e nieprzewidzianych w dokumentacji zamówienia oraz traktowania jej w sposób pomocniczy do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca winien podaæ w kosztorysie ofertowym ca³kowit± warto¶æ z uwzglêdnieniem wszystkich kosztów i prac niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium dla:
Zadania I: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 KWP wraz z wymian± wewnêtrznych opraw o¶wietleniowych 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).
Zadania II: Modernizacja kot³owni poprzez wymianê ¼ród³a ciep³a na kocio³ gazowy z pompami ciep³a oraz wymianê instalacji sanitarnej i grzejników 18 000,00 z³ (s³ownie: osiemna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 17 grudnia 2022 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu - wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Urzêdu Gminy Mucharz 34-106 Mucharz 226, Bank Spó³dzielczy w Bielsku-Bia³ej o/Wadowice Nr konta 50 8111 1019 2002 2001 6698 0061. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
2) Gwarancjach bankowych;.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego (czynno¶æ ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia,
gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta /porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) Okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem.
3) Kwotê gwarancji/porêczenia.
4) Termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia.
5) Zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³
wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takich przypadkach Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) Postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotycz±.
2) Wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby.
3) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. Je¿eli ofertê sk³ada³oby konsorcjum do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê. Zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XXXI ust. 6 pkt. 2 SWZ „Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ dowoln± formê prawn± np. umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie (umowê np. umowê reguluj±c wspó³pracê tych wykonawców, umowê konsorcjum)”.
4. Je¿eli ofertê sk³ada³aby spó³ka cywilna do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki nie wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki. Pe³nomocnictwo nie jest równie¿ wymagane w przypadku gdy wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w ust. 1 i ust. 2 w Rozdziale XXV, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Je¿eli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XXV.
7. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy , który stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mucharz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.