eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Zakup sprzętu stomatologicznego wraz z oprzyrządowaniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu stomatologicznego wraz z oprzyrządowaniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żymirskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22)786.22.44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspzoz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae0935df-5785-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu stomatologicznego wraz z oprzyrządowaniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0935df-5785-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014764/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu stomatologicznego wraz z oprzyrządowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183699,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu stomatologicznego wraz z oprzyrządo-waniem do Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce wraz z uruchomieniem i montażem sprzętu oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącym załącznik nr 1A do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Klasyfikacja zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
33100000-1 - urządzenia medyczne
3.3. Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, rok produkcji sprzętu - 2023.
3.4. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą materiałów informacyjnych (katalogi, prospekty, dane techniczne itp.), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów technicznych. Dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta potwierdzającego spełnienie wymaganych parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania instalacji w siedzibie Zamawiającego;
2) montażu i uruchomienia sprzętu natychmiast po dostawie wraz z przeszkoleniem personelu (na miejscu);
3) zabezpieczenia dostępności części zamiennych i serwisu pogwarancyjnego przez min. 10 lat od daty zawarcia umowy;
4) dostarczenia instrukcja obsługi oraz czyszczenia, dezynfekcji i sterylizacji sprzętu z wyszcze-gólnieniem zalecanych preparatów w j. polskim (przy dostawie);
5) bezpłatnych przeglądów sprzętu w czasie gwarancji w terminach i ilości zgodnych z zale-ceniami producenta. W wypadku braku zaleceń producenta min. 1 przegląd co 12 m-cy.
6) odbiór sprzętu stomatologicznego dotychczas używanego przez Zamawiającego, potwier-dzony dokumentem/protokołem odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR-MED POLSKA Sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-19-72-291

7.3.3) Ulica: ul. Gen. H. Le Ronda 26

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.