eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrsko › Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pól na działce nr 389 w miejscowości Komorniki



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pól na działce nr 389 w miejscowości Komorniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mokrsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Mokrsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokrsko 231

1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438863277

1.5.8.) Numer faksu: 438863277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mokrsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f0e9505-4078-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pól na działce nr 389 w miejscowości Komorniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f0e9505-4078-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045947/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pól na działce nr 389 w miejscowości Komorniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFIDiS.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421268,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pól na działce nr 389 w miejscowości Komorniki”
4.1.1. Przebudowa drogi wewnętrznej zakłada wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni w o szerokości jezdni od 4,0 m do 5,0 m i przekroju 1x2 na całym odcinku drogi o długości ok. 320mb.
4.1.2. Konstrukcja drogi w miejscu istniejącej nawierzchni bitumicznej obejmuje następujące warstwy:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4 cm,
4.1.3. Na poszerzeniach przewidziano następujące warstwy:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego o gr. warstwy 8 cm - kruszywo pochodzenia magmowego,
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego o gr. warstwy 12 cm - kruszywo pochodzenia magmowego,
- wzmocnienie stabilizacją gruntu cementem gr. 15 cm wykonywaną z dowozu o Rm = 5 MPa.
4.1.4. Oprócz jezdni w projekcie przewidziano wykonanie poboczy szer. 0,5 m wszędzie tam gdzie pozwala na to szerokość pasa drogowego (od km 0+130 do km 0+316,67 pobocze szer. 0,5 m str. P). W miejscach gdzie nie istnieje możliwość wykonania pobocza przewidziano wykonanie obsypki szer. min. 0,25 m. Dotyczy to odcinków:
-od km 0+000 do km 0+316,67 obsypka szer. 0,25 m str. L
-od km 0+000 do km 0+110 obsypka szer. 0,25 m str. P,
Pobocza i obsypkę należy wykonać z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm o średniej gr. 15 cm.
Również na pobocza i obsypki należy stosować kruszywa pochodzenia magmowego.
4.1.5. Parametry charakterystyczne projektowanej drogi:
•klasa drogi – droga wewnętrzna,
•prędkość projektowa - do 30 km/h,
•kategoria ruchu - KR1,
•szerokość pasa drogowego w istniejących liniach rozgraniczających od 4,5 m (w miejscach przewężeń pasa drogowego) – do ok. 6,0 m,
•szerokość jezdni z betonu asfaltowego - 4,0 m – 5,0 m na całym odcinku,
•pobocza i obsypki umocnione kruszywem łamanym o szerokościach:
-od km 0+000 do km 0+316,67 obsypka szer. 0,25 m str. L
-od km 0+000 do km 0+110 obsypka szer. 0,25 m str. P,
-od km 0+130 do km 0+316,67 pobocze szer. 0,5 m str. P.
•krawężnik betonowy 15/30/100 od km 0+100 do km 316,67 str. L,
•krawężnik wystający ponad nawierzchnię +6 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 1 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:
1) dokumentacje projektowe, w tym: opisy techniczne, projekty zagospodarowania terenu,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3.1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297239,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464468,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297239,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „BUD-MET” Jarosław Kałmuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741006553

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 30

7.3.4) Miejscowość: Truskolasy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-134

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297239,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.