eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Integracja Systemu OTAGO z Platformą ePłatności w ramach mObywatel



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja Systemu OTAGO z Platformą ePłatności w ramach mObywatel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,139611,62b8b17263017ed475b3bfe42ec6a2b2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Integracja Systemu OTAGO z Platformą ePłatności w ramach mObywatel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6582b4-4d46-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Integracja Systemu OTAGO z Platformą ePłatności w ramach mObywatel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.64.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie integracji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzaniem Miastem OTAGO z Platformą e-Płatności w ramach mObywatel mającej na celu rozszerzenie możliwości opłacania świadczeń przez mieszkańców, poprzez wykonywanie opłat online, udostępnionych w ramach platformy mObywatel.gov.pl oraz aplikacji mobilnej mObywatel, z tytułu zobowiązań finansowych przesłanych przez Urząd Miejski w Zabrzu, a także umożliwiająca ich podgląd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia, który związany jest z realizacją projektu wspólnie z Ministerstwem Cyfryzacji oraz Centralnym Ośrodkiem Informatyki. Uruchomienie Pilotażu rozwiązania w poniższym zakresie:
I etap – integracja Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO z Platformą
e-Płatności na potrzeby mObywatel w zakresie przekazywania zobowiązań oraz wnoszenie opłat dot. podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz przekazywania ww. zobowiązań dla osób fizycznych posiadających PESEL wraz z pozostałymi usługami określonymi w § 2 ust. 2 pkt. 2.1. do 2.8. umowy – wdrożenie w terminie do 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
II etap – od następnego miesiąca po podpisaniu protokołu odbioru I etapu przez okres 13 miesięcy świadczenia usług wsparcia technicznego zgodnie z § 11 umowy oraz rozszerzenie integracji o inne Podsystemy Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO z Platformą ePłatności, tj.:
1.1.1. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wieczystego użytkowania gruntów oraz dochodów niepodatkowych ewidencjonowanych w module Wpływy Budżetowe (WPBUD) oraz Generalnym rejestrze umów (GRU) (udostępnianie należności, możliwość regulowania płatności bieżących oraz zaległych wraz z odsetkami z wykorzystaniem BLIK, zwrotne księgowanie wpłaty);
1.1.2. udostępnienia przyjmowania innych opłat tzw. nieprzypisanych w ramach obsługi tzw. „jednego okienka”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.