eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa i zmiana użytkowania części budynku użytkowanej przez OPS na potrzeby szkoły w budynku Szkoły Podstawowej nr 363 w Warszawie - etap I (drugie postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
przebudowa i zmiana użytkowania części budynku użytkowanej przez OPS na potrzeby szkoły w budynku Szkoły Podstawowej nr 363 w Warszawie – etap I (drugie postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 363

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367777201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rozłogi 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 6665346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp363@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp363.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/dbfobemowo.pl/public/postepowanie?postepowanie=51966373

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przebudowa i zmiana użytkowania części budynku użytkowanej przez OPS na potrzeby szkoły w budynku Szkoły Podstawowej nr 363 w Warszawie – etap I (drugie postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15aa321-5935-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00320136/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PRZEBUDOWA I ZMIANA UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU UŻYTKOWANEJ PRZEZ OPS NA POTRZEBY SZKOŁY W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 363 W WARSZAWIE – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/SP363/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są lokalne przebudowy wnętrz, remont generalny pomieszczeń wraz z wymianą instalacji technicznych w ich obrębie, oraz inne prace towarzyszące.
2. Zakres inwestycji w etapie I obejmuje wyłącznie część pomieszczeń na poziomie +2 wraz z korytarzem.
3. Zakres robót w branży budowlanej obejmuje:
- demontaż elementów wykończenia i wyposażenie pomieszczeń
- rozbiórki ścian działowych i przebicia otworów drzwiowych
- nowe ściany murowane, zamurowania otworów i nowe ściany g/k
- naprawy tynków i malowanie ścian i sufitów
- wymianę wykładzin podłogowych PVC
- wymianę istniejących i montaż nowych drzwi drewnianych i aluminiowych
- inne drobne prace wykończeniowe i towarzyszące
4. Zakres robót w branży elektrycznej obejmuje roboty związane z układaniem i montażem elementów instalacji elektrycznej, w tym układanie kabli i przewodów elektrycznych, montaż osprzętu, opraw urządzeń i odbiorników energii elektrycznej wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi – dotyczy wszystkich czynności mających na celu wykonanie robót związanych z:
 kompletowaniem wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania wszystkich prac,
 wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.)
 ułożeniem wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną,
 wykonaniem oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów,
 wykonaniem oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczna wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji,
 przeprowadzeniem wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585076,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585076,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585076,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIR-REM Jacek Jechowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310003455

7.3.3) Ulica: ul. Jedności Robotniczej 4a

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585076,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.