Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00353577/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00369289/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Wilamowice: ul. Cmentarna w Hecznarowicach, ul. Partyzantów i Wojska Polskiego w Wilamowicach, ul. Dolinowa w Pisarzowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430
1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie Gminy Wilamowice: ul. Cmentarna w Hecznarowicach, ul. Partyzantów i Wojska Polskiego w Wilamowicach, ul. Dolinowa w Pisarzowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223c704c-37e8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007140/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja dróg na terenie Gminy Wilamowice - ul. Cmentarna w Hecznarowicach, ul. Partyzantów i Wojska Polskiego w Wilamowicach , ul. Dolinowa w Pisarzowicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353577/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4767189,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Modernizacja drogi gminnej ulicy Cmentarnej w Hecznarowicach.W ramach zadania przewidziano remont drogi w zakresie wymiany nawierzchni na odcinku od skrzyżowania z ulicą Krakowską na długości ok. 530 mb, odtworzenie poboczy oraz zatoki postojowej. Zakłada się odtworzenie 2-kierunkowej drogi o szerokości 3.00 m ograniczoną z jednej strony: ściekiem kostki brukowej betonowej, krawężnikami betonowymi najazdowymi oraz poboczem wykonanym z kostki brukowej. Z drugiej strony drogi należy odtworzyć pobocze z warstwy ścieralnej z kruszywa łamliwego, na podbudowie z kruszywa.
W ramach opracowania przewidziano utwardzenie istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej lub nawierzchni asfaltowej, budowę zjazdów indywidualnych do posesji oraz zjazdu publicznego na parking przy remizie. Nawierzchnia drogi zostanie wykonana z mieszanki bitumicznej. Nawierzchnia zjazdów, chodników i miejsc postojowych zostanie wykonana z betonowej kostki brukowej i betonowych płyt chodnikowych oraz z mieszanki bitumicznej.
Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w układzie grawitacyjnym oraz ciśnieniowym wraz z przepompownią oraz separatorem. Ogółem długość sieci: kanał grawitacyjny i tłoczny – ok. L=580,00 m.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (projekty budowlane i wykonawcze, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych (Edycja druga).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1916278,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Modernizacja dróg gminnych ulic Partyzantów i Wojska Polskiego w Wilamowicach.Inwestycja zlokalizowana jest w Wilamowicach i obejmuje kompleksową modernizację ulic Partyzantów i Wojska Polskiego wraz z łącznikami, kanalizacją deszczową oraz zjazdami do posesji.
Opracowanie obejmuje cały odcinek obu dróg gminnych wraz z przebudową skrzyżowań z drogami bocznymi o nawierzchni bitumicznej. Na całym odcinku drogi będą jednokierunkowe. W przekroju poprzecznym zaprojektowano jezdnię jednopasową, jednokierunkową o szerokości 3,0mb, a spadek poprzeczny jezdni jest daszkowy do środka drogi. Jezdnia obustronnie obramowana jest poboczami gruntowymi umocnionymi o szerokości 0,75mb każde, a spadek poprzeczny poboczy jest jednostronny 6% na zewnątrz drogi. Zakres obejmuje również przebudowę zjazdów do posesji.
Odwodnienie drogi będzie powierzchniowe realizowane przez kanalizację deszczową.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (projekty budowlane i wykonawcze, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych (Edycja druga).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 2057200,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Modernizacja drogi gminnej ul. Dolinowej w Pisarzowicach.Zadanie obejmuje przebudowę ul. Dolinowej na odcinku ok 950m, od skrzyżowania z drogą gminną – ul. Przecznia do granicy pasa drogowego drogi powiatowej, w rejonie skrzyżowania przedmiotowej drogi z ul. Szkolną. Zadanie przewiduje dostosowanie drogi do stałej szerokości 3,0m, wykonanie 3 mijanek o szerokości 4,5m, pobocza umocnione destruktem bitumicznym oraz odwodnienie powierzchniowe.
Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (projekty budowlane i wykonawcze, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych (Edycja druga).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 793710,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2428983,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2746848,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2428983,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAMRAT Dawid Sojka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381331523
7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 1
7.3.4) Miejscowość: Studzionka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-245
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2428983,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2826030,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3331268,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2826030,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAMRAT Dawid Sojka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381331523
7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 1
7.3.4) Miejscowość: Studzionka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-245
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2826030,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064468,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420211,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064468,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAMRAT Dawid Sojka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381331523
7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 1
7.3.4) Miejscowość: Studzionka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-245
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064468,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.