Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397209/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7 w Rybniku przy ul. Piasta 35.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f3100ab-4c95-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7 w Rybniku przy ul. Piasta 35.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3100ab-4c95-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 853659 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej polegająca na wymianie istniejących uszkodzonych i niedrożnych rur kamionkowych na rury kanalizacyjne PVC (SN4). Inwestycja prowadzona będzie na terenie Zamawiającego, działka nr 4540/90 zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym. Wymianie podlega:
- odcinek od punktu 1 do studni S1 – średnica DN150
- odcinek od studni S1 do studni S2 – średnica DN250 (istniejąca DN150)
- odcinek od wpustu ulicznego, punkt 2 do studni S2 – średnica DN150
- odcinek od studni S2 do studni S3 – średnica DN250 (istniejąca DN150)
Należy zastosować rury kanalizacyjne PVC (SN4) ze ścianką litą, z wydłużonym kielichem, łączone uszczelkami gumowymi. Przejścia przez ścianki istniejących studni wykonać jako szczelne.
Całość instalacji jest ułożona w chodniku z kostki betonowej, z wyjątkiem początkowego odcinka od studni S1 do studni S2 o długości ok. 10 m, który ułożony jest w trawniku. Nowe rury kanalizacyjne PVC należy układać po trasie istniejących rur kamionkowych.
Zakłada się :
- demontaż istniejącej nawierzchni,
- wykonanie wykopów,
- demontaż istniejących rur kamionkowych,
- montaż nowych rur PVC,
- zasypanie wykopów,
- odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego.
Zakłada się maksymalne wykorzystanie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.
Nowe rury kanalizacyjne należy układać w wykopie osiowo zarówno w pionie jak i w poziomie na podłożu ustabilizowanym i wyprofilowanym, pozbawionym elementów mogących przyczynić się do uszkodzenia rury. Rury należy obsypać z boku i z góry piaskiem o grubości warstwy min. 30 cm z jednoczesnym zagęszczeniem.
Szczegółowy zakres prac jest zawarty w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
a) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy,
b) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
c) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie,
d) przewożonych materiałów,
e) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
a) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
b) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
− wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
− wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121554,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176982,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121554,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420000837
7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 15/17
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121554,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania
- Wentylacja w budynku Sądu Rejonowego w Rybniku
- Roboty ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i buduj
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Klimatyzacja w budynku Sądu Rejonowego w Żorach
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącz do kolektora ściekowego dla osady położonej w Zawoi na Stonowie nr 1373.
- Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości docelowej Dśr.d = 400m3/d w miejscowości Stara Jastrząbka dz. nr ew. 1137/1
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. <<Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do miejscowości Ruda>>"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Czechlu - etap II, modernizacja stacji uzdatniania wody w Kucharkach oraz zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego w Tursku.
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.