eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lichnowy › Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie w gminie Lichnowy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie w gminie Lichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrowie w gminie Lichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a0bd47d-5780-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066774/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach projektu „Remont świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy” dofinansowanego ze środków z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie gm. Lichnowy.
Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, instalację jednostek zewnętrznych klimatyzacji, roboty izolacyjne na budynku, roboty dachowe, instalację paneli fotowoltaicznych obok budynku, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzeń teletechnicznych;
b) roboty wewnętrzne konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne
i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące, rozbiórkę i wyłożenie kostką betonową terenu przy budynku;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.

Rozbudowa i przebudowa obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) roboty rozbiórkowe parterowej dobudówki budynku i jej odtworzenie
b) remont dachu na istniejącej części budynku obejmujący wykonanie robót izolacyjno-dociepleniowych;
c) wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku;
d) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
e) wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych przy budynku;
f) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
g) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
h) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
i) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania, punktów świetlnych, gniazd, zasilania urządzeń branży sanitarnej;
j) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych;
k) wykonanie instalacji piorunochronnej;
l) wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej;
m) demontaż starego i montaż nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu;
n) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w nowobudowanej i istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
o) instalacja ogrodzenia;
p) przebudowa utwardzenia powierzchni wokół budynku wraz z dopasowaniem nachylenia nawierzchni.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 8-13 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest przygotować obiekt z niezbędnymi dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego.
Wykonawca (kierownik budowy) będzie miał obowiązek uczestniczyć w kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dopuszczającego obiekt do użytkowania.

Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych.
Jeżeli w SWZ lub dokumentacji technicznej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, zajęcie pasa drogowego, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396607,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999969,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396607,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWIŃSKI Rzemiosło Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792282524

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396607,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.