eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) - ODBIORY TESTOWE, pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) – ODBIORY TESTOWE, pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,141043,50d3d4c4ce3629c6b4973004c2fa1399.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) – ODBIORY TESTOWE, pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a6f06b-579e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/41/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67725,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) w celach testowych, pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w tym z odpadów wielkogabarytowych, nie posiadających charakteru odpadu niebezpiecznego, obojętnego lub biodegradowalnego, których ilość w ramach zamówienia podstawowego wynosi ok. 15 Mg.
2. Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającym na zwiększeniu ilości odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania dodatkowo o ilość ok. 30 Mg.
3. Biorąc powyższe pod uwagę łączna ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania w ramach Części I wynosi 45 Mg, w tym: dla zamówienia podstawowego: 15 Mg oraz dla zamówienia w ramach opcji: do 30 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 29025,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit) w celach testowych,
pochodzących z mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych, nie posiadających
charakteru odpadu niebezpiecznego, obojętnego lub biodegradowalne, których ilość w ramach zamówienia podstawowego wynosi ok. 15 Mg.
2. Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy
PZP, polegającym na zwiększeniu ilości odpadów o kodzie ex19 12 12 (nadsit)przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania dodatkowo o ilość ok. 45 Mg.
3. Biorąc powyższe pod uwagę łączna ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania w ramach Części II wynosi 60 Mg, w tym: dla zamówienia podstawowego: 15 Mg oraz dla zamówienia w ramach opcji: do 45 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 38700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. W ww. postępowaniu na część I zostały złożone dwie ofert przez Wykonawców:
a) RDF Sp. z o.o. – lider konsorcjum (adres: 07-401 Ostrołęka, ul. Kołobrzeska 5), MPK Sp. z o.o. - członek konsorcjum (adres: 07-401 Ostrołęka, ul. Kołobrzeska 5), oferta Wykonawcy: łączna cena brutto - 37 908,00 zł, przy czym cena brutto za zamówienie podstawowe - 12 636,00 zł, cena brutto za zamówienie w ramach opcji - 25 272,00 zł;
b) Senda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (adres: ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa) oferta Wykonawcy: łączna cena brutto - 35 380,80 zł, przy czym cena brutto za zamówienie podstawowe – 11 793,60 zł, cena brutto za
zamówienie w ramach opcji - 23 587,20 zł.
2. Zamawiający na sfinansowanie zakresu podstawowego ww. zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 9 675,00 zł brutto.
3. Cena oferty z najniższą ceną za zamówienie podstawowe przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zakresu podstawowego ww. zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wartości oferty z najniższą ceną, w związku z powyższym unieważnia cześć I
postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy PZP.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47174,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47174,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Senda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363741057

7.3.3) Ulica: ul. Strzygłowska 67FK

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-872

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47174,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.